70 yr old man

70 yr old man
70 yr old man asked his wife "do u feel sad wen u see me running behind young girls?"wife replied ''No not atall, even dogs chase cars but they can''t drive it.
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3159 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D
Wife:''''Tum ny kahbi socha hai k meri shaadi kisi aur sy ho jati to kitna acha hota?''''

Husband:''''Nahi! Main kisi aur admi ka bura nahi cha sakta''''
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
BREAKING NEWS TODAY all calls of

Mobilink,

Telenor,

Paktel,

Warid,

Ufone,

Insta phone

and

PTCL will beTOTALLY FREE !
!
!
!
!
!

!
!
!
!

!
!
Miss Calls only.
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing.


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)


Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->
Do You Know Khanani & Kalia Ka Case Lamba Kese Ho Gaya?

.

.

.

.

.

On Ka Kehna Hai Ke Hum Se
Bara Chor Or Pakistan Ko
Lotne Wala To Is Mulk Ka Sadar Hai ;)
I met money one day. I said, ''''You are just a piece of paper.''''
Money smiled and said, ''''Of course I''m a piece of paper, but I haven''t seen a dustbin yet, in my life'''' ;->
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.


1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->