70 yr old man

70 yr old man
70 yr old man asked his wife "do u feel sad wen u see me running behind young girls?"wife replied ''No not atall, even dogs chase cars but they can''t drive it.
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3154 views       Funny

more Funny SMS Messages

aj tenu maithon door hoyan 4 maheeney 8 ghantey 41 minute tey 25 second ho ghaye nein





"aye naa samjhee k mein dooriyan da time ghinya wey mein tey oh time ghinwan deha waan jehrda "Rub da bohta karam hundiyan shuru hoya seee"
Sardar joined new job. 1st day he worked till late evening on the computer.
Boss was happy and asked “what you did till evening?”
Sardar :”Keyboard alphabets were not in order, so I made it alright”
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Doctor:
Ye syrup 2 spoon subha,
2 dopahar,
2 raat ko,
3 din tuk lena hay

Pathan:apna dawai apna pas rakho
hamara ghar me itna chamach(spoon) nahi hy
!!!... Dhamaka Offer ...!!!
Gutka, Man Poori, Paan Aur Ciggarate Istimal Karne Walon Ke Liye ""Man Poori Khao.. Naseeb Jagao Offer""

Bumper Prizes
1st Prize: Cancer
2nd Prize: Kidney Diease
3rd Prize: Lungs Disease

Iske Elawa Bee-Shumar Qeemti Beemariyan!!!

Yeh Scheme Mehdood Muddat Ke Liye Hai... Jaldi Kijiye!!! Kahin Govt. Band Na Laga Dey..
Jaldi Kijiye!!! Kahin Zindagi Lambi Na Hojai...

Har Gutke Ki Pudiya Par Mamooli Beemariyan Muft Haasil Karain

Kam Az Kam 2 Pudiyan Roozana Khane Wale Iss Scheme Main Shaamil Ho Sakte Hain...

Scheme Main Shaamil Hone Ke Liye... Aj Hi Qareebi Pan Ya Parchoon Ki Dukan Par Rabta Karain

Inaam Milne Ki Jaga: Qabristan

Mehman-e-Khusoosi: Malak-ul-Maut
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
Twade laye khobsurat hon di tarkib

Pres down buton


Once again

Ek wari hor

Bas ik wari hor

Lo daso g, banda kadi button daban nal v khobsurat hoya?
Good News-

Nokia N73 FREE

With 1 Kg.
Tomato...













Buy 1Kg.
Tomato
Only for
Rs.12,950.
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………….. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge