wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?

wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?
wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?



A sArdar''s deAdbOdy wAs fOunD |N tHe cuUpbOArd


& He wAs declAred tHe w|nnEr oF lAst yeAr''s hidE & seEk chAmpiNnship!
  

May, 18 2010     167 chars (2 sms)     3418 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
MACHAR MARNE KA TAREEQA:
1. PEHLE AIK ZINDA MACHAR PAKRE
2. PHIR USSE ZAMEEN PER LETA DE
3. PHIR USSE GUDGUDE KARAIN,JAISE WO HANSNE K LEYE MU KHOLE
USSE MORTEIN PILA DE.
Ek Bachay Ne Apni Maa Se Pocha K Insaan Ki Nasal Kahan Se Start Hui,
Mom: Matti Se,
Bacha Mutma-En Na Hua.
Phr Apny Baap Se Yehi Question Kia To Jawab Mila:
"Bandar Se"

Bacha Phr Mom K Pass Aya Or Bola Papa To Ye Keh Rahay Hain.
Mom: Haan To Unho Ne Apni Btai Hai.

Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
Part 2

iss aitbaar sey fee aikard 12000 sey zaid ka kharcha aata hai aur fasal ka aitbaar naheen.

Behtar yehi hai k fasal na bhoyein aur kissi sey lardayee kar lein

"6 mahiney hakumat sey chawal khao"

Mehkama Zaarat Hakumatey Punjab
A Touching Love Story

A Boy n A Girl luv
each othr ...
One day they were
talking ...
Boy touchd girl''s hand n
Girl touched boy''s hand ...









Wh8 a touching story ;->
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
"TUM Hi TUM HO"

Hansny Main
Rony Main

Jagny Main
Sony Main

Pany Main
Khony Main

KOYAL Ki Koo Koo Main
Pholon Ki Khushbu Main

Gaaon Ki Gori Main
Aatay Ki Bori Main

ABBA Ki Daant Main
TariQ Road Ki Chaat Main

AMMAA Ki Pitai Main
DiL Pasand Ki Mithai Main

Jhooty Ki Sachai Main
Is DiL Ki Gehrai Main

PYAR Ki Nishani Main
Student Ki Biryani Main

Chai K Hotel Main
7up Ki Bottle Main

Karli K Saahil Main
Or,
Mere MOBiLE Main
"TUM Hi TUM HO''