wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?

wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?
wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?



A sArdar''s deAdbOdy wAs fOunD |N tHe cuUpbOArd


& He wAs declAred tHe w|nnEr oF lAst yeAr''s hidE & seEk chAmpiNnship!
  

May, 18 2010     167 chars (2 sms)     3414 views       Funny

more Funny SMS Messages



Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Not every flower can represent love but roses did it. Not every tree can stand thirst, but cactus did it. Not every monkey can read SMS but hey you just did! Enjoy your day, and dont forget to smile!
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
>Sbse Cool?
+Aap Ho
>Sbse Smart?
+Aap Ho
>Sbse Sweet?
+Aap Ho
>Sbse Achay?
+Aap Ho

oh hello Zyda khush Mat ho Msg Mujhko Aaya Tha!

Apko to Sirf Perhaya hai..
Jab kabi b


aapki larai


10 logon se ho to




ghabrna mat


bus mujhe bula lena








b coz














ma ne kabi kisi ko maar khate nahi dekha ;->
A beggar meets another beggar.
A software engineer meets another software
engineer.
Both of them ask the same question to each other.
What is the question ???

So, Which Platform are you Working on ???
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
''Fact1: You can not touch your lower lip with your tounge...






Fact2: After reading this, 99/100 idiots would try it..''


Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->


Life has so much 2 teach us,1 famous Chinese poet said
“Sifgliyo chi chongloma cyona sung una sevol ping pinago ching”

Really touching na?
I almost cried;->