wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?

wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?
wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?



A sArdar''s deAdbOdy wAs fOunD |N tHe cuUpbOArd


& He wAs declAred tHe w|nnEr oF lAst yeAr''s hidE & seEk chAmpiNnship!
  

May, 18 2010     167 chars (2 sms)     3400 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj Kal Neeche Ja Kr Sms Dekhna Aam Hogaya Hai
Is Liye Aap
Ko Neeche Dekhne Ki Zarurat Nahi Ok . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aakhir Pakistani Hai Na Jis Kaam Ko Mana Karo
Wo Zarur Kare Ga . . . ;-
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey
''''''''jub bhi tere awaz sunne ko g chahta hai,,''''


**dost**



**utha k pathar kutte ko maar deta hoon,,,,**aaoon aaoon aaoon''
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)


High Level Insult....


Little Johnny Was Sitting On A Bench Eating Sweets One After Another.


Man Nearby:
People Who Eat So Many Sweets Dont Live Long.


Johnny:
My Grandpa Died When He Was 106 Years Old.


Man:
Did He Eat Many Sweets?


Johnny:
No, He Always Minded His Own Business!!;-)


Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He