Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

sochti thi kab hogi uski shaadi,
kab honge unke ghar barati,
kab honge sang uske sajna,
kab chhodegi wo apna angna,
kab uski baari aayegi,
kab wo apne naye ghar apni sasural jayegi.
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.


Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey ;->;-)
MERE SmS Milay?
Nahi Milay to ye Lo
SMS SMS SMS
Lo chotay Sms
sms sms sms
ye lo remix
SmS sMs smS
stylish wale Bhi Loo
$/|\$ $/|\$ $/|\$
Bas?
Now your turn
Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
Whisky, Beer & Cigarettes Are A Person''s Worst Enemies...
.
.
.
.
Rn''t They...?
.
.
.
.
.
.
But The Man Who Run Away 4rm His Enemy Is A Coward
So Cheers... ;->


Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->
Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia

Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita...?

Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao

Pandit: Fer

Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari Kuttia. . . ;->
Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
Sub se slow baat karne ka guines world record kiske pas hy..?



Socho.









Or socho.






Ni pta.?.




"ALTAF BHAI."

1 min mei sirf 3 word bolta hy ;->
Pathan:aaj hum nay paani ko ullu bana dia…
Friend:wo kaise…??
Pathan:o yara!
Subha hum nay pani garam kia
or
thanday pani sey naha lia