Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3296 views       Funny

more Funny SMS Messages

CAT Mock Anthem
tara rum pum pum
tara rum pum pum
Kabhi aise number laya karo
Kabhi 0 kabhi 1
Kabhi us se bhi kum
kabhi fail ho jaya karo
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
''¤'' INVITATION ''¤''

Mr & Mrs
"Dahi Bara"
Request The Pleasure Of Ur Company To Attend The Marriage Of Their
"Son"
"Kaka Gol Gappa"
With
"Bibi Paapri"

R.S.V.P
Mr & Mrs. Kachori
Mr & Mrs.Samosa
Venue
Pastry Hall near Bhail Poori Chowk
Chatni Bazar
Papar Nagar.

Aana Zarur mery Ras Gully
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''

Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together
If ever I was rude to u

if ever I was angry with u

if ever I misbehaved with u,

then dont hesitate.

JUST SLAP URSELF.

galti tumhari hi hogi. :-)
Newton’s Law Of Love . . .

Every Boy On Earth Is Attraacted 2wards A Girl Wid A Force
Directly Propotional 2 da Beauty Of Girl
&
Inversly Propotional 2 da Strenght Of Her Brothers . . . ;->
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
School vs University
School=Pencil, Rubber, Sharpner, Scale,
Uni=Ek balpen wo b frnds se cheena hua,
School=Class me enter hony se phly May i come,
Uni=Bina batae he mobile kan se lga k class se bhr,
School=bag me hr sbjct ki book & copy,
Uni=Yar aik paper to phar k de de,
School=Class test me star,
Uni=Full moon hi naseeb hota hy yar
School=Dost mje wo wali class felow achi lagti hai, 2nd ok
Uni=Jigr bachi chek kr, dusra oye shram kr bhabi hai teri
Wondrful school days&LOVELY UNI LIFE.
Classic example to prove " Girls r Selfish"
...
When i was child,many Girls wanted to kiss me.
I Allowed
&
Now i want to kiss many Girls ,but no one Allows!!:p
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.