Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3288 views       Funny

more Funny SMS Messages

BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Dedicated to all Girls

"LARKIYAN"

Kabhi Maum Ban K Pighal Jati Hain
...Kabhi Suraj Ki Tapish Se Jal Jati Hain

Yeh Larkiyan Kitni Ajeeb Hoti Hain
Sambhal Kay Chalain Phir Bhi Phisal Jati Hain

ALLAH Ne Rakhi Un Main Aisi Mehek
Jis Sanchay Main Chaho Dhal Jati Hain

Kabhi Zara Si Baat Par Kar Laiti Hain Aankhain Namm
Tu Kabhi Pahaar Se Ghum Par Bhi Sambhal Jati Hain

Itni Sada Kay Apni Hi Bewaqti Par
Sabar Ka Thaam Kar Daman Behel Jati Hain
1 charsi dosre se
Abe tere ko pata hai
BHARAT
or
HINDUSTAN
men JUNG chir gai

Dosra charsi
abe shukar hai apna

INDIA
beech men nahi aya....;-)
Shaadi Me Dulhe K Saath Barati Q Jate Hain ?
.
.
.
.
Q Ki Log Kehte He Ke Kisi Ke Sukh

Me Jao Na Jao Par

Dukh Me Zarur Jaana Chaahiye
I''m Sorry Yar,
Aaj Tak Mene Tujhe Avoid Kia,
Kai Bar Tujhse Baat Nai Ki,
Tujhse Hath Nai Milaya,
Sorry Yar Mujhe Pata Nai Tha Ki "AIDS" Chhune Se Nai Phailta.....
Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
''Bhehar ki gali main paan ki dukan, Devdas ne dekhi Paro Ki muskan, Devdas ne khilaya paro ko paan, Khake paan Paro bolI "Shukriya Bhai Jan"''
Duniya Ki 2 Bht ßarri Haqeqaten





1.duniya k 95% log apni zuban upar wale danto se nhi lga sktey






2.ye msg parhty hi 99% Idiots ye koshish krtey he.
Agar mera naam Jamil hota to pata hai kya hota?

Nahee pata to mein batata hoon.

Hamara pyar aur ziada Mazboot ho jata.

Kaisey?


Sunno, Tum Haseen mein Jamil

to jab b log hamein dekhtey wo kehtey




"Haseen O Jamil"
Aik dafa pathan ne Peshawar se Lahore call krni thi:

Us ne socha k sab se sasti call konsi parre ge,

Phir Us ne

Peshawar se Lahore aa k local cal ke.

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->