Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3297 views       Funny

more Funny SMS Messages



Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->
Man Tries To Throw A Lady From The Window. She Opposed.
The Crowd Shouts: Stop It, Man! The Lady Is Alive.
The Guy: This Is Not A Lady, This Is My Mother-In-Law.
The Crowd Shouts: Look, She Even Resists.

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
''Raton ko uth kar,
Khayalon se ho kar,
Yadon me kho kar,

Tumhe kya khabar hy,
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Viraano me ja kar
Daman phe''la kar
Anson baha kar

Tumhe kya khabar hy.
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Tum to kaho ge,
SANAM mangta hon,
JANAM mangta hon,

tum to kaho ge,
Kisi DIL RUBA ki,

Kisi DIL NASHIN
ki wafa manga hon,

Ye B ghlt hy
Wo B ghlt hy

Me apne KHUDA se Sirf
"LIgHT" ane ki Dua mangta hon.;-)''
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
Arz Kya Hai:

Saas Hovay Tay Changi Hovay.

Ghor Kijiye Ga.

Saas Hovay Tay Changi Hovay

Nahi Tay.

Photo Deewar Tay Tangi Hovay. :-)
A SARDAR BUYS 4 TYRES BCOZ THEY WERE CHEAP.

HIS WIFE SHOUTS, WHY DID U BUY TYRES,

WHEN WE DONT HAVE A CAR.

SARDAR SHOUTED BACK,

DO I SAY ANYTHING WHEN U BUY BRA......................?.
Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->
Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.


Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)