Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3292 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi, Teri Biwi Ko Maari Hai.

Pathan: Sorry Yaar! Maine Tujhe Ghalat Samjha. :-)
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->
Y did Shahrukh khan change his luk evrytime he tried a new watch..?















Coz "HAR GHARI BADAL RAHI HAI ROOP ZINDAGI" . . . ;->
b4 Marriage....

He: Yes ! Atleast It Was So Hard 2 Wait

She: Do U Want Me 2 Leave???

He: Don''t Even Think Abt t...!!!

She: Do U Love Me...???

He: Offcourse Over & Over

She: Have U Ever Cheated On Me...???

He: No... Y R U Asking ???

She: Will U Kiss Me...???

He: Every Chance I Get..

She: Will U Hit Me...???


He; Are U Crazy... I''m Not That Kind Of Person


She: Can I Trust U....??


He: Yes...

She: Darling....

After Marriage....

Simply Read From Bottom To To... U''ll Know De Answers... ;->
Student Life is the Best Life

Police wala:Double saware par pabande h or tum 4 beth k ja rhy ho???
Student prechany se peeche dakty hue heen 4 ....Oye begairto
5wan kithy sut aye O... Onnay te rotii khawni c....
I Can''t Msg U Till 2 Weeks.

I''m Goin To USA

.

.

.

Nothing Speecial. Sala Bush Ne

White House Ka Rent Nahi Diya.

Vasool Karna Hai

1 Day God Tested Me
He Erased All My Memory n Asked
"Do U Remember Any1 Now?"
I Told Ur Name
God Smiled n Said
"Some Virus Can''t Be Formatted" ;)
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)

Preliminary
Investigation :

The Shoes Tossed By
Iraqi Journalist At
George Bush Has Been
Linked To Pakistan
It Was Made In Lahore
By Terrorist
Shakeel Mochi ...
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
HeIgHt Of ProFeSsIoNaL JeAlOuSy

A CoMmUnItY OwNeR bAnNeD AnOthEr CoMmUniTy OwNeR Coz He WaS CoPyInG HiS StUfF Frm OtHer"z CoMm.
& SaY
Do It By UrSeLf
WhIle He Is DoInG ThE SaMe FrM oThErZ
Request hai apse REFUSE mat karna,Frendship ka Bulb FUSE mat karna,

Hum Dost Hai Apke,Hamey CONFUSE Mat karna, Hamri jagha kisi B Or ko CHOOSE mat karna