Meri Prem Kahani ka ajeeb ending

Meri Prem Kahani ka ajeeb ending
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
  

May, 18 2010     122 chars (1 sms)     3293 views       Funny

more Funny SMS Messages





3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Teacher Asked A Student : What''s Ur Cast . . . ? ? ?

Student : Jii, Pehle Butt

Phr Rajput

Phr Darzi

Aur

Baaqi Mummy Ki Marzi . . . ;->
Sun Makes Moon Shine

Curent Makes Bulbs Shine

Wax Makes Candles Shine But,I''m Realy Confusd

Wat Makes Ur Teeth Shine?

''Harpic''or ''Domex''

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Mere Sugar Se Mithay
Milk Se Goray
Aasman Se Oonchay
Samandar Se Gehre
Baraf Se Thanday
Aag Se Garam



Aur



Sab Se Be-Sharam Dost

Kabhi Tou Msg Kia Karo ;->
Bhagwan Duniya par BEER peene aya. 12 bottles pine ke baad Sardar ne Pocha " aap ko Charhti Kyu Nahi?
Bahgwaan: Main Baghwaan hon.
Sardar: Charh Gai hai salay Ko.
In Akho Se Spne Churaya N Kro

Hmari DOSTI Ko Azmya N Kro

Tmare 1sms K Badle 100Cal Krdu

Pr,Shart Y He K
Tm Phone Uthaya N Kro*
Having A Crush Is Like A Cigar..

It Starts Wid Fire..

Continues Wid Smoke..& Dies In Ashes But Who Cares?

We R Chain Smokers! ;-)
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon Gadhay Ka Bacha Hai?"


Bahar Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon. :-)

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
She Is Kidding...




Sardar:
Translated Into Urdu...











"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->