SHORT and SWEET SAYING

SHORT and SWEET SAYING
SHORT and SWEET SAYING :

"Nobody
In
This
World
Is
Rich
Enough
To
Throw
Away
A
Friend.."
  

May, 12 2010     102 chars (1 sms)     3988 views       Funny

more Funny SMS Messages

Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
Ek Murga Ek Murgi K Peeche Ja Rha Tha
Murgi Achanak Mar Gayi
Murga Bola:
'''' MOHTARMA NAIK THEE''N JAAN DE DI MAGAR PUPPI NAHI DI '''' ;-
Boy: Darling, tumhara naam apny haath pe likhu ya dil pe?
Girl: idhar udhar Q likhty ho.. agar sacha piyar kirty ho to apni property papers pe likh do.


Oye teri larkian kitni chalak hogye hn star plus dekh ker
Hum chaat par chade patang udane ke bahane,
Wo bhi chaat par aayi kapde sukhane ke bahane,
Uske mummy ne jo dekha ye hasi najara,
Jhadu le aayi wo bandhar bhagane ke bahane..
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}

Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI
To be a “Good professional”,
always start to study late for “Exams”.
Because it teaches how to manage “Time”
and tackle “Emergencies”!!
If u have 1 father, call me.
If u have 2 fathers, sms me.
If u have 3 fathers, miss call me.
If i m your father, just ignore this message.