SHORT and SWEET SAYING

SHORT and SWEET SAYING
SHORT and SWEET SAYING :

"Nobody
In
This
World
Is
Rich
Enough
To
Throw
Away
A
Friend.."
  

May, 12 2010     102 chars (1 sms)     4012 views       Funny

more Funny SMS Messages

5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->
Agar mein president ban jayoon to kya ho?


Zardari mujh par qatlana hamla karwa dey kyun k mera pehla order ho ga

"Tamam judge bahal kiye jayein aur har corrupted sey wasooli kar k raqam Pakistan par lagai jaye"
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->


Please Spread It Into Your Friendz Community Tht. . . . .
A 17 Years Old Boy Need
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balance. . . . .
His Number Is
"0321-6307893"
Please Send Him Balance.
Dnt Ignore It.
And Dnt Change The Number.=P;->
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Sharabi knocks d Door of his Home.

Wife Opens d Door.

Sharabi asks Who r u?

Wife:How dare U 4get Ur Wife?

He answer:Nasha har Gamko bhula deta hai.. ;->
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
Mausam Ne Li Angrai

Aur Hum Ne Phad Li Razai

IceCreAm Se Hy Larai

MongphaLi Hi Sirf Ghr Main Aai

Cold Drink Se Muun Mor Lia

Chai Cofee Se Nata Jor Lia

HaPpY WiNtEr . . . :)
Sheikh Sb k betay ki shadi thi.. sub Mehman intizar kr rahe thy k kab sheikh sb khanay ka bolen gey.. Raat k 2 baj gaye to sheikh sb se bhi raha na gaya .. unho ne garamjoshi se kaha.. sub 4,4 ho ker beth jayen..sub mehman khush ho gay k khana khulney wala hy.. phir sheikh sb ne sub k agay Tash pattay rakh diye k khelo

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
DON K Fone ka Intazar tu 11 Colleges ki Larkiyanm Kar Rahi hain.



Mager DON ka Fone Ana Mushkil he nahi NamumkinHa.



Kiyn k DON K Pass tu

.
.
.
.
.
Balance hi nahi hey :D