Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4172 views       Funny

more Funny SMS Messages

LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
What is Short but gets longer wen u hold it?
It passes b/w Breasts, n enters in2 a hole?
What is it?
A car seat belt. But I LIKE the WAY u THINK!!
''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''
Breaking News: Nawab Akbar Bugti is alive.

He escaped from the back side of cave on his Honda CD70 and was shouting

"MAIN TE HONDA EE LAYSAAN"!


Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...



Ab "BUSH" Ke Bad "OBAMA"

Zara Sambhal Ke Rahkna Qadam IRAQ Me "OBAMA"



"BUSH" KO Pare Hain Jutay Tera To Utar Dainge "PEJAMA".
... Money Talks ...



I Don''t Deny ...



I Heard It ...



When I Took It Out From Pocket ...


It Said Good-Bye ... ;->
Mere Sugar Se Mithay
Milk Se Goray
Aasman Se Oonchay
Samandar Se Gehre
Baraf Se Thanday
Aag Se Garam



Aur



Sab Se Be-Sharam Dost

Kabhi Tou Msg Kia Karo ;->
In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
yun raton ko na jago
so liya karo
yun dil main aansu na roko
ro liya karo
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo... ;->

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->