Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4134 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
Aik hotel mein naye Shadi Shuda Jorey ke liye hidayat darj thi:


"Khirki par parde dal dijey...Aap ka piyar andha ho sakta hy...Magar Aap ka Parosi Nahi.."
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai
B4 u Speak-Listn
B4 u Spnd-Earn
B4 u Criticiz-Wait
B4 u Pray-Forgiv
B4 u Quit-Try
B4 u Hate-Luv
B4 u Die..

Apni Sari Property mere naam kar.... :P
Happy World's Nice Persons Day!
.
.
Ye Msg Un logon ko Send Karo jo is buri Dunya Main Rehtay Huye Bhi Nice Hain.
.
Maine Aapko Kar Diya.
.
.
.
Ghalti Se. Sorry. :-P
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
1 Saal Main
12 Mahiney
12 Mahino''n Me
365 Din
365 Din Me
8760 Ghnte
8760 Ghnton Me
525600 Mins
525600 Mins Me
525600 Lmhe
Aur
Har Lmhe Me 1 Dua




Light Na jaye ... ;->


Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night