Why do men like love at first sight

Why do men like love at first sight
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
  

May, 24 2010     102 chars (1 sms)     4136 views       Funny

more Funny SMS Messages

Peer: Beta koi mannat mango

Mureed: Plz mujhy phir se unmarried kar dain

Peer: Bet mannat maango jannat naheen
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
Meine Poora Din Usay YAMAHA Pe Jholay Diye Pappu,



Sham Ko Kehne Lagi Main Te HONDA He Le Saan... ;->
''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''
Hamain Tumse Piyaar Hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAAN...!
.
.
.
.
.
Aye Sar Zameen e Pakistan Hamian Tumse Piyaar Hai....
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
HEIGHT OF MT. EVEREST


8,848 metres. and 29.029 feet
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Hubbies do only two things wrong.....

They always say wrong
They alway do wrong
''Ai Khuda aaj barsaat ho jaye,kam se kam ek katori paani bhar jaye,jo SMS nehi
karte ho,uska mobile us me dub jaaye.
Na rahega phone,na bajegi tone!!''
If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha