gaoon main ziada sardi parti

gaoon main ziada sardi parti
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
  

May, 12 2010     308 chars (2 sms)     2441 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon: Aur sunao, thanda piyo gay ya garam?
Mehman: Thanda aur garam dono!
Memon: Aye Shazia, ek glass fridge se aur ek glass geser se pani la do


Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
::::ARZ HAI::::

pink lips are the girls beauty

wah wah

pink lips r the girls beauty

& kissing them is the boys duty ;->
Wife to her friend: My hubby bought me a Mood ring the other day. When I''m in a gud mood, it turns Green & when Im in a bad mood, it leaves a red mark on his forehead!
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
Agr MQM walay films banane lage to films k nam asey honge.

1. UNIT NO. 1.

2. SATHI ZAMIN PER.

3. BHAI LOG LANDON WALAY.

4. OPRETION 92.

5. LONDON TO NINE ZERO.

6. SIRF ALTAF.

7. BHAI JO BHI KAHEN.

8. LAGAY RAHO ALTAF BHAI...
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,



khud kar k ultey kaam mar tujhe pardwayoun gha
Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"