Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3254 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bri Family Dekh K Ghusay Mn Kaha:
Haya ty Nhi Ayi?
Sardar:
Nai yar, Ohda Paper C.

Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Aik SARDAR jee NE APNI SAGAI(ENGAGEMENT) TOD DI.

BATAO KYUN?...







SOCHO SOCHO……






BECAUSE LADKI KUNWARI THI.





STRANGE NA ..



BUT SARDAR Jee HAS RESON FOR THAT?


















- SOCHO Socho





BECAUSE HE BELIEVES THAT

JO LADKI AB TAK KISI KI NAHI HUYEE, WO MERI KYA HOGI.

BALLE – BALLE
Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)
If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha
ALLAH Hi ALLAH
Kiya Kro..
Dukh Na Kise ko
Diya Kro...
Itna sasta Msg
Hai...
Kabhi Kabhi To
Kiya kro...
*** Dua ***
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.***Aameen***

Dil mein maangi thi ... ;)
Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P














sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->
Similarity between Gandhiji & Mallika Sherawat?

Dono ne kaprey utaar diye, ek ne desh ke liye, doosrey ne Deshwasion ke liye!
Swimming pool me 6 bachon ne jump mari or swimming pool ka sara pani gaib! Why??





Kion k new pamper ab pehle se bhi ziada jazb karta hai! :);-)