Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3270 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''KHUD KO KAR KANJOS ITNA!!!!

K HAR SMS BHEJNY SE PHLY,,,

SERVICE SENTER WALY CALL KAR
K POCHIN....

R U SURA?????

U REALY WANT TO SEND THIS
SMS.....??
Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)
Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
Aik molvi ki bivi marr gai,
wo khusray se kehnay laga k alaan kerdo.
khusra mike k aghay ja kar kehnay laga
"haijjmalo pao luddi.
molvi di marr
gai Ae buddi":-)
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!
I


Looked




4


U


Up






Down

Left



Right



Here




There



Everywhere



just




2

sprAy









MORTEIN.... ;->
Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
Gaalib ne apni mashooka ko date par bulaya, Wo late aayi to ye sher sunaya ''Falak pe sitaron ko neend aa rahi hai, Dusri ka time ho gaya aur tu ab aa rahi hai''

=PUre NeWz =



1 Chohay Ne Aik Pora Suit Kutr K Kha Lia Magr Wo pHr bHi Bhok Se Mar gYa,



Q k





Wo sUit



MaLika Sharwat

Ka tha...>>!
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)