Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3257 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki*
Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->
Heaven is when u have

German car,

Amercian salary,

Chinese food

&

Pakistani Wife.


Hell is when Car is Chinese

food is German

wife is American

&

Salary Pakstani.
''Khush to bahot hoge tum,Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,Magar aab kya karoge...?Jab msg me kuch bhi nahi mila...?''
Ba adab
Ba mulahiza Hoshiar
Begharat-e Azam
Badshah-e Kanjran
Zaleel-ul Mulk
Shahanshah-e Juwa
Sadar-e Harami

Asif Zardari
Zabardasti aa rahe Hain..:-m
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''


Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
WeLCome


WWW.Love.Com

Type Password *****

Processing...


Sorry !
Aap K Pyar Karne Ki
UMAR
ABHi
NAHi
AAi.

PLease Try
WWW.Feeder-Choosni.Com.