Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3272 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife: Darling, wht do u like most among my natural hair, hot lips, speech, sense of humor or my beutiful eyes. . . . ? ? ?

Husband: Darling, tumhari ye mazak karne ki aadat hi mujhe sab se zyada pasand hai. . . ;-
Youth Nowadays R Gettin Worst.

I Was In Temple

When A Guy Next

To Me Lite A Cigarete

Frm The Arti.

I Was Shocked N

Droped My Beer Bottle
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!
Oopar aasman hai

Niche sagar hai,

Aur ek bander isse

Shayri samaj kar parh raha hai
Dog:Where are you going?

Ant:My rakhi brother the elephant has met with an accident.

Since we have the same blood group,

I am going to donate some blood for him.
Why we don''t study whole year &

Spent sleepless nights during Exams?

Bcoz Sahil K Sukoon Se Humen InKaar Nai Magar,

Tufanon Se kashti Nikalne Ka Maza Or Hai!
Mai Aur Tum

Tum Aur Main

Yani Hum Dono

Aaj Raat Ko

Aik Dosre Ko

1 baja K Baad

Akele Mein


Miss calls denge ok :-)
i m sendinG This Fool msg
.
.
.
.
.
.
2 All Fools
.
.
.
.
.
.
who celeBrate
.
.
.
.
.
.
.
''''APRIL FOOL''''
''What is the difference between a woman and a magnet? Magnets have a positive side!''
Rozay daro
.
.
.
.
.
.
Halka haath rakhna aftari haay walima nahin
Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->