Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3271 views       Funny

more Funny SMS Messages

koi gum nahi fir bhi mann udas hai,
koi rista nahi fir bhi ek aas hai,
kahne ko to bahut hai apne,
par tu hi ek khas hai,
jyada khus mat ho ye sab bakwas hai.
1 pthan 2nd pathan se puchta he k,
Yara kya tm ne generator me petrol ki jaga COCACOLA DALA HE?

2nd pathan;nhn yara

1st pthan:to yeh Brrrr Brrrr kyo krta he?
Mai Woh Nhi k ShaaDi Ho Aur BadaL Gaya,

MeRa WoHi MizaaJ Wohi Zauq Hoga,

ShaaDi Se PehLe Bhi Mjhe ShaaDi Ka ShaUq Hai,

ShaaDi k Baad Bhi Mjhe ShaaDi Ka ShaUq Hoga
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
A Lawyer


Will Do Anything


To Win A Case



Some Times


He Will Even


Tell The Truth … ;->
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
Thief with knife:Tera paisa nikal.!
Man:Do u know who I am?
I''m P.Chidambaram the FinanceMinister
Thief:Acchha???To phir MERA paisa nikal
Baap:Beta College Mein Tune Kaun Se 2 Mushkil Kam Sikhe?
Beta:
1Danto Se Beer Ki Botle Kholna.
2 Tez BIKE Me Bhi 1 Tili Se Cigret Jalana
Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce
Court
Judge said, "and I''ve decided to give your wife $775 a week."
"That''s very fair, your honor," the husband said. "And every now
and then
I''ll try to send her a few bucks myself." ;->


PLZ IGNORE MAT KAREN.

EK BACHA JO BOHT CHHOTA HAI
Q K BACHAY CHHOTE HOTE HEN.

US BECHARE KO APNI POTTY DHONI NAHI ATI

HUM LOG ROZANA KITNE FUZOOL MSGS KARTE HEN

PLZ EK YE MSG B SUB KO FORWARD KAREN TAKAY.

KOI USKI POTTY DHULA SAKAY..
SHUKRIA... =P ;->

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->


Laado De Lashkare Jag Mag Kapre Sare!

O Laado Sabun...
O Laado Sabun...
















Ye Comercial BREAK Tha

Now

U Continue Ur Work Jo Kr Rahe Thay ;->