Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3265 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Samandar k Kinare Baitha Hon FARAZ!

Kabhi na Kabhi to Leher Aaye Gi

Qismat Badle ya Na Badle

Kam az Kam

Chappal to Dhul Jayegi. :-)''
Life me hamesha hasnte raho muskrate rahogate raho gungunate raho take tume deakh log ye samj jaye


k
k
k
k
k
k
k
k
k

tum UNMARRIED ho
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
Ager Koi Cute Larki

Apko
" I LOVE U " Bole tu

3 Baatain Ho Sakti Hain ..

1. Uski ankhain kharab hain

2. Woh Pagal Hai

Ya

3. Woh Tumhe HAMY Samjh Rahi hai :)
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )

2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
chanda or chokri:
karte the luv chori chori ,
eik tha memon eik thi bori ,
larka tha kala larki thi goori ,
so ja puther end ho ggi story

Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D
* H A P P Y * * *
*
*
*
*
*

kia talash kr

rahy ho! Sirf

happy ( khush )

raho :)