Ek pathan ne new car li

Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!


pathan bola full kar do:-D
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     3274 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
The Statement Below Is True ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"cErTiFieD ...

AbSoLuTe ...

StUpId " ;->
If Gal Vomits, Her Parents Asks-Kon Tha Wo

Kamina?

If Boy Vomits-Kamine,

Kahan Pikar Aya He?

MORAL:No Mattr Who Vomits,

Boys R Alwys Kamina
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
LIGHTS


CAMERA




ACTION





CUT CUT CUT




TAKE 2





LIGHTS





CAMERA






ACTION





AIK BAAT BATAO



PEHLEY APNA MOU DHOKAR AA PHR TAKE 3 LEY
Student To teacher : Kia Ye Sahi hai K Bache Qaum Ka Sarmaya Aur Qaum Ka Mstaqbil hain....???

Teacher:Haan Bilkul....

Student: Tou Phir Hukumat Is K Izaafe Se Pareshaan Kion Hai.... ??? ;->


Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
''1 CHEETA CHARRS KI CEGRATE BANA RAHA THA 1 CHOHA BHAGTA HOWA AYA OR KAHA. KEYOON ZNDGI BARBAD KARTY HO DAIKHO KETNA KHOBSOORAT JANGAL HY AAO MAIRY SATH JANGAL KI SAIR KARRO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGAY AIK HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHOHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY AIK SHAIR HIRON PINY KI TAYARI KR RAHA THA CHOOHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY KHAINCH KY AIK THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY POOCHA KEH AAP NY ESSY KEYOON MARA TO SHAIR BOOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY YEH:-''
after making saawariya, wat change did sanjay leela bhansali''s life go thru???



sOcho



cOme on ur close!!



yes!!
he is nOw knOwn as sAnjAy NEELA bhAnsAli!!

American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->