Sardar Was

Sardar Was
Sardar Was Writing Something very slowly, friend asked: WHy u r writing so slowly ?
Sardar: I''m writing 2 my 6 year old son, he cant read very fast
  

May, 22 2010     150 chars (1 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height of Bravery/Stupidity -

A robber standing on the railway track with a knife to loot a speeding train...
InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->

What Happens To A
Chartered Accountant

MainMatric Mein
Tha Wo Matric Mein
Thi

Main Inter Mein Tha
Wo Inter Mein Thi

Main C.A Mein Aa Gya
Wo B.A Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo MASTER Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Wo PhD Mein Thi

Main C.A Mein Tha
Us Ne Doctorate Kr Lia

Aaj Us i Shaadi Hy Aur
Main C.A Mein Hi Hoon ... ;->
aasma pe jitne sitare hein,

ankho mein jitne ishare hein,

samunder ke jitne kinare hein,

Utne hi screw dheele tumhare hein!
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....
Aahat si koi aaye to, lagta hai ki tum ho
Saaya sa koi mand raye to, lagta hai ki tum ho
Ab batao tum kya kisi bhoot se kam ho..
Agar app kaheen baithey hoon aur 5 ghantey ghuzarney k bawajood light na jaye to app k zehan mein aaney wali pehli baat kya ho ghee?





"Aeho k mein Pakistan wich nayeen"
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
Tchr: Papu tum kal school kyo nahi ay?

Papu: sir gir gaya tha or lag gai thi

tchr: Kaha gir gaye thay or kia lag gai thi?

papu: Bistar par gir gaya tha or Ankh lag gayi thi sir
Aik raat ko 3 baje mera phone baja

''Jee yehan SAIMA MEHFOOZ hai?

Meinay kaha

''Pagal k putar, iss waqt agar Saima meray pas hoti to kya woh Mehføøz hoti''?
21st Century.... Good/Bad???
Our communication - Wireless

Our dress - Topless

Our telephone - Cordless

Our cooking - Fireless

Our youth - Jobless

Our food - Fatless

Our labour - Effortless

Our conduct - Worthless

Our relation - Loveless

Our attitude - Careless

Our feelings - Heartless

Our politics - Shameless

Our education - Valueless

Our follies - Countless

Our arguments - Baseless

Our Job - Thankless

Our Boss - Brainless

Our Salary - Very less . . .