arz kia hai th

arz kia hai th

Arz Kia Hai...

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Waah Waah

.

.

.

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Those Who Do Not,
Go To Hell . . . =P ;->
  

May, 06 2010     194 chars (2 sms)     2751 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Sehwag''s son : Are dekho maa.
Papa sixer pe sixer mare ja rahe hain.
Sehwag''s wife : Beta ye
ADVERTISEMENT hogi.''


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”
5 frogs r sitting on a log.
4 decide to jump off.
how many r left now?
.
.
.
.
.
.
.
.
there r still 5 left.
.
B''coz there''s a lot of difference between DECIDING & DOING !!!!!
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
Aik Bihkari Ne Ghar Ke Bahir Se Awaaz Lagai: Babu Jee Roti Milay Gi...
Andar Se Awaz Aai: " Biwi Ghar Per Nhi Hai"
Bihkari: Me Ne Roti Mangi Hai "Chummi" Nhi..
If ever u start missing

Ur School days

Ur class

Ur friend circle

Ur canteen or nothng abt ur skooling thn

Just

Just

Just

Open ur report cards

Sara nasha utar

Jaega;-)

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI