Man to motel desk clerk

Man to motel desk clerk
Man to motel desk clerk
Man to hotel desk clerk:How much for room.
Clerk:depends on room size
Man:Do you take children?
Clerk:No, sir,only cash and credit cards
  

May, 14 2010     165 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH
Men are like small children. You bring a new one home and the ones already there resent it.
Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
21st Century Is Truly LIFELESS:
Communication: WIRELESS
Cooking:FIRELESS
Youth:JOBLESS
This Msg: MEANINGLESS
Sender:PRICELESS
Reader:USELESS
Boy: Me Tum Se Shadi Nhi Kr Skta
Is lye Ye Lo Apne Luv Letter
Aur Mjhe Mere Wapis Kerdo

Girl: [Badi c Basket Saamne Rakhte Huey]
Is Mein Se Jo Tmhare Hyn Nikaal Lo ... ;->


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;
Weather Report Mein Bataya Gya Hai
k Yeh Taiz Hawa Apne Sath Sub
Bagirton Ko ley Jay Gi
Is Ley Ap Chaat Per Maze Lene Na Ana
Warna Kidnap Ho Jo Gay...=P;->
What Do You Call A Crow Which Is Very Rich??
















Crow-Pati (Crore Pati)
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->

A Man Was Injected
With A Deadly Poison,
But,
It Did Not Kill Him.
Why ... ??








Think







Think Harder



















Coz


He Was Already
Dead.. ;->