Ek Zaruri Suchna-

Ek Zaruri Suchna-
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
  

May, 14 2010     141 chars (1 sms)     2969 views       Funny

more Funny SMS Messages

Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Gal : Mere lips kharab hain.
Doctor : Kiss kitni bar kia?
gAL : Saal main 1 bar.
Doctor : Kharab nahin zang lag gia ha


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
Wife: Suna hai k jannat main husband ko wife ke sath nahi rehne detay
Aisa kyun?
Husband: Arey paglee, isi liye to usay jannat kehte hain..
10,15 Dino Me Logon Ne Ahmed Faraz Ko Itna Yad Kya K Wo ALLAH KO Piyare Hogae,

ALLAH PAK Unko Jannat Nasib Kre,

Ab Sabse Guzarish Hai K Zardari Ko Yad Karein
''Saanp ne piya bakri ka khoon..
Wah wah..

Saanp ne piya bakri ka khoon.. Good Afternoon! Good Afternoon!''



Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Blackmailing In New Style=


Employee To Boss: Agar Aap Ne Meri Salary Nahi Barhai,



To Saarey Office Ko Bata Doon Ga K



"Aapne Meri Salary Barha Di Hay ;->
Angraiz pathan say .whats ur name?
pathan says "OMER DARAZ KHAN".
Angraiz says whats mean of ur name?
Pathan soch k "Long life khan".
In Cricket Match 1 Girl Made Pakistani Flag On Her Cheeks.


A Boy Kissed Her Cheeks And Said "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I LOVE PAKISTAN "
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)
Mausam Ne Li Angrai

Aur Hum Ne Phad Li Razai

IceCreAm Se Hy Larai

MongphaLi Hi Sirf Ghr Main Aai

Cold Drink Se Muun Mor Lia

Chai Cofee Se Nata Jor Lia

HaPpY WiNtEr . . . :)