Ek Zaruri Suchna-

Ek Zaruri Suchna-
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
  

May, 14 2010     141 chars (1 sms)     2964 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
Devil <--


Devil <--


Devil <--


Devi<--


Dev<--


De<--


D<--


<--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--



"Samjhdar k LiAy iShara hI Kafi hAi"
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
Raheel :
Awaaz Sunai Deti Hai, Aadmi Nahi Dikhta.

Dr:
Aaisa Kab Hota Hai?

Raheel :
Phone Karte Waqt
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.

Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter
1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->


Teacher told all students
in a class to write an essay
on a cricket match.

All were busy writing except one Sardarji.
He wrote No match, due to rain!!!
PATHAN to Doctor:
Mujh ko 1 problem hy


DOCTOR:
Khy?


Pathan:
Baat krte waqt Aadmi
dikhaai nhi deta.



Doctor:
Esa Kab hota hay?


Pathan:
Phone krte waqt.
A Girl May Not Help U To Get Lots Of Salary

But. . .

Salary May Help U To Get Lots Of Girls. . .

So, Love Ur Work Not Girls. . . ;->