Ek Zaruri Suchna-

Ek Zaruri Suchna-
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
  

May, 14 2010     141 chars (1 sms)     2965 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
Oye

Ye Dekho



















































Kitni Jaga Khali Hai
Aajao Cricket Ho Jaye.... ;->
CIA "Officer 2 Bush: SIr Zameen K Kona Kona Chhan Mara
SAmandar Ki Teh Tk Gaey Pr Usama Nai Mila

Bush:Usama Gya Bhaar Ma,

SAlon Mujey Batao K Ye Faraz Kon Tha?
My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->
Man 2 Pathan: Khanji kal maine apko phone kia par apne uthaya nai.
Phathan: Kyun uthata. Yeh jo maine 30 Rupaiyye deke Gana lagwaya hai, woh tera Baap sunega?
Allah Bachaye!

Pagal BV Se.
Or Purane TV Se.

Dubai k Sheikh Se.
Or Nayi k Shave Se.

Orat ki Bewafai Se.
Or Purani Mithai Se.

Haram ki Kamai Se.
Or Bhutto k Jawai Se.
ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...
Dekh Ke Roop Tera Suhana

Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana

Itni Ho Gayi Ho Tum Purani

Ab To Bas Kardo...



Ladko Ko Patana...
Girl: Agar moqa mila to tum mujh se shadi karo ge...??


Boy: Agar moqa mil gaya to phir shadi kerne ki kiya zroorat hai. :-) :-)
1 Guy Ran Toi The Police Station, Trying To Gain His Breath : "Officer. Arrest Me, I Beat My Wife"

Officer: "Did She Die . . .? ? ?"

Guy : "No, She Is Running After Me" ;->
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)