''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:

''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''
Wife: What is 10 years with me?
Husband: A second.
Wife: What is $1000 for me?
Husband: A Coin.
Wife: Ok give me a Coin.
Husband: Wait a second ;->
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.


Lay Jigar 3 Jawan Aur Popat Bachiyon K Number:

Lata Mangeshkar:
03339200068

Fatima Suraiyya Bajiya:
03215659217

Abida Parveen:
03218525363


Ab Thanks Bol Kar Sharminda Na Karna.
Reh Reh Kar Teri Yaad Aye to kia karu ?

Yaad Teri dilse na Jaye tu Kia Karu?

Socha tha Ho gi mulakatKhwaboun Main

Ager neeand hi Na Aye , tu kia karu ???
Line Marne K Bht Se Trike Hai Jin Me Se 2 Mandarja Zel Hain.
















1.Kachi Pencil Se.

2.Paki Pencil Se.
OX - Aey Kya Bolti Tu.
COW _ Aey Kya Mein Bolu,
OX _ Sun, Suna, Aati Kya Gosala,
COW - Kya Karu Aake Mein Gosala,
OX _ Ghoomenge, Phirenge, Ghas
Charenge, Gobar Kahenge Or Kya ? -

Tip Of The Day:

Kisi Ki Shakal Dekh Kar Uska Mazaaq Mat Urrao.


Ho Sakta Hai K Usne Tum Se Ziyada...

.
.
.
.

Bachiyan Phansai Hon. :-)
What Do U Call A Laughing MotorCycle. . . ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess Karo
Ez Hai
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
It''s Yamahahahaha. . . ;->

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->