''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:

''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3340 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mariz-Dr.sahab meri problem ye hai ki main khud ko Bhgwaan samjhta hun.

Dr.-Aisa kabse hai?

Mariz-Jabse maine ye duniya banaai...
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena
Iqrar-e-Mohabbat Kuch Gunah Tou Nahi Hai


Bas Pehle Ye Pata Ker Lena
''''Bhai Kitne Hain.." ;->
Banta ek sadhu se bola" Baba, meri biwi bahut pareshan karti hai, koi Hal batao.
Sadhu : Beta, hal hota to main sadhu kyun banta?
Chalo kahin Ghoomnay chalain...!
.
.
.
.
GULSHAN PARK..!
.
.
.
NATIONAL ZOO..!
.
.
.
PARADISE HOTEL..!
.
.
.
.
.
SEA PICNIC POINT...!
.
.
.

.

Thanks yaar ..
tumhare sath ghoomnay ka boht maza aya..
Next time kahin aur chlain ge....
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
Faqat Is Dar Se Hum Ne Sona Chor Dia FARAZ,


K Hum So Gay To.











Bijli Chali Jaye Gi.
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Teacher To Pathan :

"Agar-Batti" Ka Jumla Banao ...

Pathan:

Agar Batti Chali Jaye Tou Andhera Ho Jata Hy ... ;->
eK gAnJa aDMi aUr eK bOwLeR eK aWaZ sUn K bUhAt gUsSa HoTaY HaiN...






socho kya?











NO BALL !