''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:

''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3320 views       Funny

more Funny SMS Messages

Behind every successful student,
there is one Girl feirnd..
But wht about a failed student..??
....
...
..
.
.
.
?
??
???

A Beautiful Teacher..!!
Customer Shouted:

"Waiter , Waiter !
There''s A Dead Fly In
My Soup ..."

waiter Replied:

"Oh No !
Who''s Going To Look
After His Family ..." ;->
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->
''Kuch Dost Meri Zindagi Main PAAD Ki Tarah Hain.


FARAZ


Mehsoos To Hotay Hain, Par Dikhai Nahi Detay. :-)''
Chandi ka ghora soney ki
lagam

msg parhne walo ko
mera salam

Pepsi Coke peene walo
kabhi pani piya karo

Free k msg parhne walo
Kabhi msg bhi kya karo.->
Who''s Pappu In D Movie

"Jaane Tu Ya Jaane Naa" !?





Aditi''s Brother AMIT

Coz Jay Sings Pappu Cant Dance ''SAALA''

Amit Is Jay''s Saala..
Dis is a warning to all those people who don''t Smoke..
One day, you''ll lose all ur friends,
They will all die
&
you''ll be left alone..
So, Start smoking... ;->
SMS
BHEJO
WARNA
"r--._,---------.
"_, .c-.------"""
/ i--"
C__J YE DEKHA? HAI NA?
PURI 6 KI 6 UTARU KYA BHEJE MEIN?
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.


Mere Ishq Ki Bowling Ne Uske
Dil Ki Wicket To Gira Di pappU Lekin,

Meri Taqdeer Ko Dekho!
Uska Baap Umpire Tha...
No ball day di... ;->