''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:

''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3326 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 men were talking!

1st Said- I got married Bcoz I was tired of Eating out, Cleaning house, n doing laundry work.

2nd said- I took divorce 4 d same Reason ;->
Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->
id 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:p:p
Madhuri

Bipasha

Mallika Sheravat

neha dhupia

Rani mukherji

isha deol

twinkle khanaa

“sabhi ki or se tume Rakhi ki bahut badhai.....“


Some like Sunday
Some like Monday,
But i like Your Birthday.
Happy Birthday my sweetheart

Submited in : Birthday SMS

Characters : 92 | Sms Length : 1

Share
Submitted By Humayun From Multan ( 03216307893 )


How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)
''''Mafi nama''''
Agar
Mere
Sms
Say
Aap
Pareshan ya
Ghusa hon
To
Bila jhijhak
Apne
Mobile
Ko
khench
k
diwar
main
mar
den!
Na rahega
Phone!
Na bajegi
Msg tone..!(_)
TUM




SACHE,





PYARE,





IMANDAR,





SAMAJDAR,





AQALMAND,




SHAREEF


Logon se door rehna
warna wo bhi "biggar" jayenge,

Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
"Good Night"
Koi Ghalti Ya Koi Baat Buri Lagi Ho To Maaf Krdijiye Ga, Pata Nhi Subha Aankh Khule Ya Dupeher Ko. :-D
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.