socha rahan hOOn taj mahal banau

socha rahan hOOn taj mahal banau
socha rahan hOOn taj mahal banau
socha rahan hOOn taj mahal banau

lekin mumtaz nahi fir kyun banau
lekin mumtaz nahi fir kyun banau

mumtaz mili boli taj mahal baNao
maine bola pehle aapne baap se paise toh lekar aao!!
  

May, 22 2010     227 chars (2 sms)     2651 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher asked : What is Ur caste
Student: Pehle to hum Singh the,
fir Rajput the,
fir Sharma ho gaye
abhi hai Darzi
Aage Mummy ki marzi
Teacher to Student: Beta Jo cheez b apko tang ya pareshan karey usey apne pass b bhatakne na do...
.
.
.
.
.
Student: Chal beta sabse pehle to tu nikal.
"Baby Baby , Yes Mama"
In Punjabi Version ...

"Kakay Kakay
Haan Beybey
Phak Laii Cheeni
Na Beybey
Jhoota Marda
na Beybey
Lawaan Jutti
Na Beybey
Khol Bootha ...

HaHaHa ...
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"

Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Ap dhond kar dikhao!






Acha




Tareef ke qabil





Pyara dikhne wala





Sweet




Smart






Chand se pyara






Dhondne ki kai zaroorat
hai












main hoon naa.->
2 sardar were fixing a bomb in a car.
Sardar 1 : What would you do if the bomb explodes while fixing.
sardar 2 : Don’t worry, I have a one more.
Smile 2 old man means respect

Smile 2 a child means innocence

Smile 2 lover means love

Smiling in front of mobile means mental




Still smiling!
(Confirmed) ;->
''maine usay kitni bar kaha ha k din main 8,9 glass pani piya kro,
"faraz"
lekin
wo phr b kehti hai k MERA TAN MAN PYASA CHANA WAY TERE PYAR DA.''
Vijay:My Uncle knew the exact
date of his death before 1 month...
Das:How is it???
Vijay:Judge told him the
date one month before...!!!