Boy: Jotashi Meri Shadi

Boy: Jotashi Meri Shadi
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
  

May, 17 2010     144 chars (1 sms)     3313 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
Bari shidat se intazar hai us sawal ka


jis k jawab me hum kahein
Qabool hai
qabool hai
qabool hai
Ghar me practis karna

1. Aik angoor lo

2. Hath me pakro

3. Ab upne danto k beech me rakho

4. Ab ahista se sheeshe me dekho

WAH! LANGOOR K MUNH ME ANGOOR.:-
Children
Are Natural Mimics

Who Act Like
Their Parents,

Despite

Every Effort To Teach Them

Good Manners ... ;->


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)


Everyday I wait for ur msg,
But everyday u 4get.
Frm now onwrds
if anyday u 4gt,

then


I''ll jump from
TRAIN WHEN IT STOPS!

Stop smiling,Im serious.
Ek Scientist ne Mera Brain Wash kia or phr Pocha:

Tmhe ab b koi Yad hy?

Me na Apka Nam lia to wo hans k Bola:

Kuch VIRUS kbi khatam nhi hote.

Miss u my frnd.
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai
Vegetable msg...

MOOLI gajar ka noor tujh pr brsy

Teri chahat ko Aaloo timater trsy.

Teri zindagi me ayen itny kaddoo.

k tu Chotay tinday khany ko tarsy.
The math teacher saw that little Johnny wasn''t paying attention in class.
She called on him and said, "Johnny! What are 4, 2, 28 and 44?"
Little Johnny quickly replied, "Cartoon Network, Ten Sports, Discovery Channel and Pogo!" . . . . ;->
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->