Kehte hain ki ISHQ

Kehte hain ki ISHQ
Kehte hain ki ISHQ main neend ur jaati hai Koi humse bhi ishq kare Khambhaqat neend bahut aati hai
  

May, 25 2010     98 chars (1 sms)     2740 views       Funny

more Funny SMS Messages



Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ……

Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De….
ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->
Man 1- I notice dat Ur
wife is mostly in the
kitchen
Probably she loves
cooking many varieties

Man 2- No! Actualy our
Telefone connection is
in the kitchen ;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI
\(''.'')/ Hands up
\|/ / \

Agr apni jan pyari he to.

To

hath niche kAro bhut badbo aa rhi he
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
Larky ki Izzat Mitti Main Mil Jati Hai,
Jab Koi Larki Usey Sar-e-Aam Tamacha Maar dey.


Magar Ladki ki Izzat Aur Nazuk Hoti Hai.
Uske Liye Sar-e-Aam Chumna Kaafi Hai!

~William Innocent Nargis.
70 yr old man asked his wife "do u feel sad wen u see me running behind young girls?"wife replied ''No not atall, even dogs chase cars but they can''t drive it.
Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''
Kisi se nahi kaha teray fasanay ko...janay kaisay khaber hogai zamane ko...Gatter band hogaye saray shaher k...Tum bagarat ko kis ne kaha tha nahanay ko.
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....