"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"

"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
  

May, 13 2010     313 chars (2 sms)     3205 views       Funny

more Funny SMS Messages

Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
Sardar ko DRIP Lagi
Thi
Jb DRIP Khtm Hony
Lagi Tou Us Ny Apne
Bhai Sy Kaha
"Jao Sister Ko Bula
Lao"
Wo 3 Din Baad
Punjab Se Apni BEHEN
Ko Le Aaya ... ;->
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->


What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->
Itney Kamzor Ho gaey us ki Judai se faraz.

Ab SLÄÑTY khatay hain to pait bhar jata hai...!
''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
Kiya Nazara Tha Hamaray Match Ka



Ek Hamary 11 Players Khassi


Aur


Unka Ek


"Mike Hussey" :-)


Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
Circuit: Bhai America mein address puchega tho kya bolne ka
Munna: Dhobhi Ghaat
Circuit: Bhai english mein bolneka tho?
Munna: Washington


English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
In tough times u''ll always find 2 hands
Eagerly waiting to help u
&
Those hands will be at the end of ur own arms . . . . :p

BelievE iN YourselF . . . <-: