"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"

"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
  

May, 13 2010     313 chars (2 sms)     3202 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Aisa khat likh sajna
Meri umar beet jaye parhtay parhtay

Boy:
(i=0i>xE''I1i+:e_y#a#>#"e!%; =*?#@?w@''e*,e(p+>i*Le sajni ab parh ;)
Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?
A Gun Can Kill Sum1

Fire an Burn Sum1

Wind Can Chill

Anger Can Rage Till
It Tears You Apart

But

Power Of Ur Smile Can Heal
A Frozen Heart ..

KeEp iNg
shaitan ko kar rahey hein khush,




Dono bhai mush and bush
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Is Mein se 1 Mising Hai?


2 dafa kyun parh rahay ho
Sharam ka maqam hai
ABCD Mein ''1''
Kahan Ata Hai?
Oye Jaldi Se Yahan Aajao Yahan Pe Masla Ho Gaya Hai








Yahan Gatter Full Ho Gaya Hai Jaldi Aajao Saaf Karna Hai :->
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
Most innocent dhamki: As d theif was
leaving d house, d kid woke up & said to d theif
"Mera school bag" bhi le ja kamine varna mummy ko utha dunga
Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
2008 Ka Faqeer :
Baji Bhooka Hoon ALLAH K Waste Khana De Do . . .

Baji: Baad Main Aana Abhi Khaana Bana Rahi Hoon . . .

Faqeer: Mera Mobile No. Likh Lo . . .
Jab Khana Ban Jaye Tou Sms Ker Dena ;->
hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->