Kabhi kehta thaa

Kabhi kehta thaa
Kabhi kehta thaa dost hamara k "JAAN BHI MAANGO TO HAZIR HAI" aaj apni biwi koo jaan kehta hai aur maango to inkaar karta hai.
  

May, 21 2010     127 chars (1 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages


Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)

A Sardar looking at sky asks another Sardar :
Is that a sun or moon?

Other Sardar replies :
Oye ! No idea…Im new to this city..


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
A Friend Gives A Barrel Full Of FEVICOL To His Friend On His Birthday.
What Does This Friend Who Receive The Gift Sing ???
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Dushman Na Kare Dost Ne Woh Kaam Kiya Hai
Umra Bhar Ka GUM Humai''n Inaam Diya Hai ... ;->
What is meant by ABCD
A Boy Can Do Every Thing For a Girl
and
DFEDCBA means..
Girl forgets Everything Done n Catches New Boy again:)
A man goes to the eye doctor. The receptionist asks him why he is there.

The man complains, "I keep seeing spots in front of my eyes."

The receptionist asks, "Have you ever seen a doctor?"

And the man replies, "No, just spots."
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
31 December ko
is Sal Karachi
Mien Loadshiding
Ka Akhri Din
Hoga!!!

Bohat Bohat
Mubarak Ho!

Congratulation!

...
...
...
...
...
...
...
...
Baqi Loadsheding
Agley Saal
1st January 2012
Se start Hogi!!!
Laado de lashkare jag mag kapre sare!

O laaD0 sabun...
O laaDo sabun...

Ye Comercial BREAK Tha


Now
Continue Ur Work :-
Faraz In English Mood

A Lot Of Pottato In A Lot Of Rice FARAZ...



Served With Ketchup Tastes Very Nice...
Yum Yum
1st Frnd : Yaar Meri Biwi Bohat Ghussa Karti Hai

2nd Frnd :Meri Biwi Bhi Pehle BOhat Ghussa Karti Thi Ab Bilkul Nahi KAri

1st Frnd : Tumne Kya Elaaj Kya ?

2nd Frnd : Kuch Nahi Bas ITna Hi Kaha Tha K Burhapay Main Ghussa A Hi Jata Hai Tab Se Us Ne Kabhi Ghussa Nahi Kya :P