Kabhi kehta thaa

Kabhi kehta thaa
Kabhi kehta thaa dost hamara k "JAAN BHI MAANGO TO HAZIR HAI" aaj apni biwi koo jaan kehta hai aur maango to inkaar karta hai.
  

May, 21 2010     127 chars (1 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.

Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->
Dil ki dhadkan he ruk gyi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jb light gyi or kaam wali bai boli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wot d hell is dis
.
.
.
.
u dnt hv invortor…:p:p


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
Danton ko bachanay k 3 tareekay


1..Rozana Brush karna

2..Choclate or sweets kam khana

3..
!
!
!
!
!
!
!
Muj se kabhi panga na lena...
So keep sending sms and smile wid all 32 teeth..!!
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
Ek Roz Roshni K Hazaro''n Sitaare Honge

Aap Ki Aankhon Main Haseen Nazare Hohge

Qayamat K Din Jab Aap Ka Mobile Check Kia Jaye Ga

Tou Sab Se Ziada Sms Humare Honge .... ;->

TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.


Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:


Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->