Plz Is SMS Ko Itna Send Kro

Plz Is SMS Ko Itna Send Kro
Plz Is SMS Ko Itna
Send Kro k Meri Honay
Wali BIWI Tak Pohanch
Jaye


" Jaan Tum Kahan
Rehti Ho
Apna Adress Tou
Bata Do ... "

Plz Meri Madad Kare''n
=_= HuMaYuN=_= .. ;->
  

May, 13 2010     187 chars (2 sms)     3293 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
Husband And Wife are Like two tyres of a vehicle.

Even if one punctures , the vehicle can''t move further

So intelegent men always carry a stephny with them . :)
Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)
Sabhi Pakistan Waasiyo se ye Binti ki Jaati Hai k.

Urdu Bhasha Bolty Samay Hindi Shabdon ka Prayog Na Karen.

Aur Shudh Urdu K Prayog ko Jeevan ka Ang Bana Len.


Dhanyawad!


Do U know why a sardar ji kept
the door open while taking a bath?

Because he was scared that someone
might see through the “KEY HOLE”.
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!