Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2967 views       Funny

more Funny SMS Messages

_=_ Deadly Attitude _=_

A n y b o d y
C a n
Q u i t
S m o k i n g

B u t

I t
T a k e s
A
R e a l
M a n
T o
F i g h t
L u n g
C a n c e r ...


Husband asks: Do you know the meaning of WIFE? It means…
Without Information, Fighting Everytime!

WIFE says: No darling , it means :-
With Idiot For Ever
Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->


Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
New Pakistan team for worldcup 2011
Coach: Wasim chakram

Team:

Bekar younus

Rashid takleef

Shahid afriki

Inzimam full duck

Shoaib kambakhter

Umer bull

Kamran khatmal

Kana Naveedul Hasan

Mehman butt



Extras:

Baitsman

Baiman farhat

Danish maleria.


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.


IT''S A SCARY STORY.
READ IT IF U R DARE ENOUGH.

Once in a rain there was an old man standing with a book in his hand for sale.
A man came to him & asked for buying.
He sold the book for Rs. 3000 & said,
"DON''T OPEN LAST PAGE OF THE BOOK"
Else you face problem.
Man finished reading all pages with great fear but not last page.
Out of his curiousity he opened the last page one day.
Then he was shocked to see,



















Rs.3O/=
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Ae dost teri dosti pe shak hai,

Tum dosron ko to sms kartey ho,

Tumhare inbox par hamara bhi kuch haq hai...:-D:-);-):-P
"2007 K Bhikari"

Bhikari: Amma thora khana he to do na!
Amma: Abhi pakaya nahi hai !
Bhikari: Koi baat nahi amma, pakane k bad misscall de dena!
Main ajonga