Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2956 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man goes to the eye doctor. The receptionist asks him why he is there.

The man complains, "I keep seeing spots in front of my eyes."

The receptionist asks, "Have you ever seen a doctor?"

And the man replies, "No, just spots."
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??

I Feel u Every Day









I Miss U Every Day









I Enjoy U Every Day









I Love U Every Day









Because










“Every Day”
Is The Best Milk For Tea . . . ;->


Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon Gadhay Ka Bacha Hai?"


Bahar Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon. :-)
Height of secrecy...


Tushar kapoor pays the producer 50 lacs for taking him in films..lol
Boss:I will give you Rs.25 an hour starting today
and in 3 months, I will raise it to Rs.50 an hour.
When do you want to start?
New employee:In 3 months.
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
Aaj Kal K Halaat Ki Wja Se




1 Kutta 2sre Kutte Se Keh Rha Tha



(Is Mulk Se Jaldi Hi Bhag Chalo)




Wrna!












INSAAN KI MOUT MAARE JAO GE . . . ;->
Chalo kahin Ghoomnay chalain...!
.
.
.
.
GULSHAN PARK..!
.
.
.
NATIONAL ZOO..!
.
.
.
PARADISE HOTEL..!
.
.
.
.
.
SEA PICNIC POINT...!
.
.
.

.

Thanks yaar ..
tumhare sath ghoomnay ka boht maza aya..
Next time kahin aur chlain ge....
HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::