Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2962 views       Funny

more Funny SMS Messages

ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se
English Cricket Team Is A Weird Pack...
The Thinnest Guy In The Team Is Called BROAD,
The Ugliest Is Called SWANN,
The Guy Behind The Wickets Is Called PRIOR,
The Guy Whose Father Is John Is Called PETER SON,
The Guy Whose Father Is Luke Is Called ANDER SON,
The Slowest Fielder Is TROTT.
But They Got One Right :
The Guy Not Making Any Noise With The Bat Is Called BELL... =P =D
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta
If a boy gives a love letter 2 a gal, people call him “Loffer”
But if a gal gives a letter 2 a boy, they call it “Offer”.
Feel the difference;)

Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de
An ailing grandmother is talking to her favourite granddaughter.

"Dori,I''m old n weak,
n I know that the time for me to leave is near.
I want u to inherit my farm,
includin the barn,the villa,the tractors,the farmhouse,all the livestock."

"Wow, Thank u so much,Grandma!
I didnt know u even HAD a farm.
where is it?"
grandma replied,
"You can find it on my Facebook account.
Just click on Farmvil after login in
password: just4dori.. =P ;->


1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..
5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....