Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2974 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Apne
Rikshaw k 7 Khara Tha

1 Aadmi Aaya Aur Bola:
"Bhai Gulshan Jaoge?"

Khan:
Me Tou Chala Jaonga
Lekin Mera Rikshaw Ka Ko
Khyal Rakhega ...? ;->
New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.
Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
Once Upon A Time...

A Legend Used To Send Messages & Fools Used To Enjoy Reading Them.


Now Again The Legend Is Back And The History continues! :p
taarif karun kya aapki???......
taarif karun kya aapke baal ki???.......
taarif karun kya aapke hooton ki???.......
taarif karun kya aapke gaal ki???........
......................
..............................
........................................
saala aapmein kuch taarif k qabil dikha hi nahi!
to-taarif karun kya aapki???......
Which is the most confusing day in America(U.S.A)?
.
.
Fathers day..!!
coz..
NOBODY knows whom to wish....
First Guy (Proudly) : "My Wife''s An Angel!"



Second Guy : "You''re Lucky, Mine''s Still Alive."
3 tips to break a mirror: 1. Throw stone on mirror.... 2. Take mirror and just drop it.... 3. U just go and stand before the mirror & SMILE. . .
Teacher Female studant Se

Tabeydar Ka Jumla Banao..

Girl: Jhaphi Kut Ke Je Paven Ik Waar Gujraaa..

Sari Zindgi Rava Gi Tabeydar Gujraaaa....!!!


Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)