Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2976 views       Funny

more Funny SMS Messages

Badi Afsos Ki Baat Hy

Jitna Afsos Hua Hy Na Mjhe , Main Bata Nahi Skta






Parso''n FATHER''S DAY Tha
Aur
Tum Ne Mjhe Wish Bhi Nahi Kia ...
''dil se dil laga kar bhi dekh,
meri yaad mein aansoo bahakar bhi dekh,
SMS kya CALL bhi karenge,
ek baar mere mobile ka bill chuka kar bhi dekh......''
|| Height Of Coincidence ||

Ek Larka Apni Girl Friend Ki Bhen Ke Sath Date Par Gaya ... Jiss Restaurant Mai Woh Gaya Samnay Auska Bhai Auski Girl Friend Ke Sath Betha Tha
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !
Boss: (to employee) - Experts say humor on the job relieves tension in this time of down-sizing, Knock, Knock.
Employee: Who''s there?
Boss: Not you anymore.
Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
Teacher :Tomorrow there will be a lecture on Sun.Everyone must attend it.
Raju:No ma''m! I will not be able to attend it.
Teacher :Why?
Raju:My mother will not allow me to go so farr !!
Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
If ur world is spinning around
and
ur heart is beating fast..
Do u think its love?
?
?
?
Na Munna Na
it’s called High Blood Pressure