Doctor Seikh Sy :

Doctor Seikh Sy :
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
  

May, 14 2010     128 chars (1 sms)     2965 views       Funny

more Funny SMS Messages

men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?
Saare gawaahon aur bayaano ko madde nazr rkhte hue yh adalat penal code dafa 382 k teht msg prhne wle mujrm ko msg na bhjne k jurm me "kanjos" karar dti hai.. ;-)
''{}.{},
/@ / "^----:":*
\,,/" /TOYOTA * * / ,,/\,\/ ,,/\,


Petrol 66.70 Rupay hai

Is liye Aapke Aney Haaney k Liye Paish Hai.

"KHOTA TOYOTA"

Model 2010

Petrol ka Dushman,

jab tak Dil kary Chalate raho,

5 years Maintenance Free,

Sponsered by:

Jahan Khuab Wahan KHOTA TOYOTA. :-)''
Oye Dost

Teri to!



ATeri to!



Teri to!



Teri to!

Teri to!



Teri to!



Bahut yaad aa rahi hai yaar.

Isliye msg kiya

I Miss U


Sardar made a call to the airport.

Asked,”How long is the journey from Punjab to America?”

Receiptionist: “One second sir….”.

Sardar: Ok, thank you..!!!
Soch us wqt meray Dil pe kaya guzra hogi
“D_G”
Jb us ne ghoom k meri taraf daikha or boli:
Ezcuze me…..
“PAd”
Ap ne maara hy?
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
Pakistan means

P=Pistol

A=Atom bomb
K=Khud kash hamla
i=Ilim ki kami
S=Sarkon pe pani
T=Trafic jam
A=Awam''s sleeping
N=No response
Yhe he pakistan meri jaan
Once There Was A
Hungry Kutta
He Stole A Peice Of
Boti By Chacha Diimu
Shop
Then He Durki Lai &
Reach Ob Th Bridge
Of Naala
He Saw Another Kutta
In Water With Boti
His Thoughts Were
Kuttian Aali
He Maari Jo Chaal Wich
Tey He Lost His Own
Boti

Moral:
Kuttian Aali Socho Gy
Tey Kuttian Aali Howay
Gi ... ;->
''BArish k bäd suraj ata hai




raät k bad din ata hai,




hansi k bad ghum ata hai,




par Ek ap ka SMS hai jo world Cup ki tarah 4 saal bhad aata hai.

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Job In Mobilink








Send Ur Resume To
Mobilink.pk.com







Location Kharachi






Salary:25000 to 60000




Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth K Kawo''n Ko Urana Hai . . . .