Best Sms Of 1947

Best Sms Of 1947
Best Sms Of 1947

















..










Tab MOBILE Tha Kya?





Kabhi Toh Thode

Dimag Ka Istamaal Kar Liya Karo!!!
  

May, 17 2010     161 chars (2 sms)     2843 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Subha Jago tu
KALMA
Pahro,

Jab Pani Peene Lagu To
BISMILLAH
Pahro,

Jab Mujhe Dekho Tu
SUBHAN ALLAH
pahro,


Jab Sheesha Dekho Tu

tu

tu

LAHOL WALA
Pahro :)
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->
PATHAN: O Yar!

Me Kal Film Dekhne Theater Gaya!

Wahan Such Much Admi Ko Kat Rahe Thy

SARDAR: O Tu Konse Theater Gaya Tha?
PATHAN:



"OPERATION THEATRE"
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
A WOMEN 2 A DOCTOR: MERA BETA MOTORCYCLE SE GIR GAYA. DOCTOR: I DONT KNOW URDU. PLZ SPEAK IN ENGLISH. WOMEN: MY LONDA GIRONDA FROM HONDA.:)
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Sardar proposing a girl.. Hi darling kya mujse shadi krogi.
Girl.. Tameez se bat kro ...
Aslam.o.Alaikum Baji kya mujse shadi krogi.
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Dirtiest Message Of All Tym .....

Sardar g In a Plane
Feels Vomiting & ask 4 a
Vomit Bag, Air Hostess
Gives Him The Bag After
Few Minutes When She
Comes Back Evry1 Was
Vomiting Except Sardar g
She Was Surprisd & Askd
"Sardar g In Sab ko Kia Hua?"
Sardar g: "Me Ulti Kiti Ena Lokan
Nu Buri Lagi Te Me Wapis Pee Gya ... "
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''
''Kisi ka jhoota peene se shifa milti hai Ajmal!
Kameena ye bolte bolte meri sari Pepsi pi gaya!''
1
Saal
12
Mah
1
Mah
K
4
Hafte
1
Hafte
K
7
Din
1
Din
K
24
Ghante
1
Ghante
K
60
Minute
1
Minute
K
60
Sec
1
Sec
K
Hazar
Lamhe
Har
Lamhe
Main
1
He
Dua K

LIGHT Na Jaye..!;>