Ek Janaza Ja Raha Tha

Ek Janaza Ja Raha Tha
Ek Janaza Ja Raha Tha
Bht Log Saath Ja Rahe Thay
1 Sindhi b Janaze k Saath
Mil Gaya
Kisi Ne Kaha
"Kalma-e-Shahadat"
Sindhi Zor Se Bola
"G.A Bhutto" ... ;->
  

May, 17 2010     166 chars (2 sms)     4559 views       Funny

more Funny SMS Messages

Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
A Student Goes Into A

Library &

Askz 4 A Book On Suicide!

Librarian : Get Lost Dude,

U Won''t Bring It Back!
AaJ kaL
kI LarkIya
Buhat RoTi HaIn
d0stO...!!!











KyUn Ke. . .


































MaIn UnHaIn
LiFt hI
NahI KaRaTa... =P ;->


Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ..
''Chalo dekhen faraz naya saal mere muqaddar me kya laya hai,
pichle saal kamino ne mera bohot record lagaya hai,
shair koi bhi ho naam mera lagaya hai,
kambakhaton ko na taras mere naam pe aya hai,
ab to koi apne bachay ka naam faraz nahi rakhe ga,
sunne me to ye ailan bhi aya hai,
dusre mulk walon ko bhi hairan karwaya hai,
faraz kon sa ajooba hai or pakistanio ne kahan se paya hai,
Itna mashoor to kisi ka baap bhi na tha,
star nahi kamino ne mujhe superstar banaya hai"''


Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
ONCE PEOPLE TOLD ME LOVE IS TRUE,
I DIDNT B-LEAVE IT TILL I FOUND YU,
NOW DAT U GONE, IM GOING KRAYZIE,
I WISH U WUZ HERE N TELL ME "I LOVE BABY