Ek Janaza Ja Raha Tha

Ek Janaza Ja Raha Tha
Ek Janaza Ja Raha Tha
Bht Log Saath Ja Rahe Thay
1 Sindhi b Janaze k Saath
Mil Gaya
Kisi Ne Kaha
"Kalma-e-Shahadat"
Sindhi Zor Se Bola
"G.A Bhutto" ... ;->
  

May, 17 2010     166 chars (2 sms)     4574 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Main ne to Aaj tak Coca Cola nahi Pee Faraz,

Magar...

Jab Toilet Jata hoon to Aawaz aati hai Brrrrrrrrrrrrr....''
Aik Pathan ne kisi larki se kaha k mujhe tum se kuch kehna he keh doon.
larki: bolo
Pathan: ap ke pass NASWAR hey.

End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''


Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Latest Urdu Dictionary

Ikhlaq:
Jis Ki Supply Km Demand Zayada.
Admi:
Wo Janwar Jis Ki Khaal Kai Martba Utari Ja Sakti Hai.
Beauty Parlour:
Jahan Creams Se Gussal Dia Jata Hai.
Dopatta:
Aj Kal Locket K Tor Per Use Hota Hai..
Darzi:
Jo Sar-E-Aam Logon Ki Jaiben Or Galay Katta Hai Or Koi Kuch Nahi Keh Sakta.
Desk:
Students K Bjanay K Kaam Aata Hai.
Khudkushi:
Aj K Dor Ki Halki Phulki Dhamki.


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Bv:
Shadi se pehle to tum mujh per bare sher kehte the!

Husband:
Ab waqt badal gaya hy

Bv:
Phir b ''JAANI'' koi sher kehdo!

Husband:
lo sunO

Jane jigar janeman

90 kilo tera wazan

Tu jo gir jaye mujh par

Mar jaonga me sanam...:-)
::::ARZ HAI::::

pink lips are the girls beauty

wah wah

pink lips r the girls beauty

& kissing them is the boys duty ;->
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?



1 + 1 = 2
(In Private Sector)


1 + 1 = 11
(In Government Sector)