A student grabbed a coin,

A student grabbed a coin,


A student grabbed a coin,

Flipped it in the air & said,
“Head, I go to sleep.”

Tail, I watch a movie.

If it stands on the edge I’ll study:p
  

May, 25 2010     155 chars (1 sms)     3275 views       Funny

more Funny SMS Messages



larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"


(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)


Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?

Answer: Because below 18
was not allowed.
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti,
larka NOKIA'' larki SONY ERICSSON hoti,
larka mohabbat k SMS deta,
larki chahat ki MSCALL karti,
larka''larki ki miscall SAVE karta,larki larke ki chahat se INBOX bharti,
milkar roz dono apne jiwan ki BATTERY ko CHARGE karte,
RINGTONE ki aawaz pe dono ki zindgi muskurati,Koi bhi GAM jo aata agar''mil kar dono delet karte,or DILON ki DHARKAN unki VIBRATE hoti,
Kash logon ki mohabbat MOBILE hoti.
Sardar: i love u ka kya matlb ha?

Girl. Main tm se pyar krti hn.

Sardar:Aj kal ki lrkyan bari bsharam hn 1 baat ka mtlab poocha free he ho gayi..!
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Amazing Home Remedies

A Mousetrap placed on
top of Ur alarm clock wl
prevent U from rolling over
n going back to sleep
after U hit the alarm off ..

Have a bad Tooth Ache ?
Smash Ur Thumb with a
Hammer n U wl 4get abt
the Tooth Ache ..

For High Blood Pressure
Sufferers:
Simply cut Urself n bleed
for a few minutes, thus
reducing Pressure in
Veins ..

If U ''ve Bad Cough ?
Take a large dose of
Jamal-Gota then U wl b
afraid to cough ... ;)
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)
Mene to sarak pe khari larki se faqat
Time poocha tha Faraz...

K kitne Bajey.?




Wo boli,
9 baje Quaid e azam k mazaar per.
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".