sTuDeNt:MiSs

sTuDeNt:MiSs
sTuDeNt:MiSs aP nE kAL MuJhE caLL KyOn Ki tHi kYa KaM tHa MuJh Se?

TeAcHeR:Mai Ne To Koi CaLL NaHi Ki

StuDnT:tO pHir mErE mObiLe pE KyOn LiKhA ThA 1 MisS caLL
  

May, 17 2010     165 chars (2 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
For All The People
Who Have Got Their
Valentine



Happy Valentine

For Others



Watch Aalim Online ;->
* H A P P Y * * *
*
*
*
*
*

kia talash kr

rahy ho! Sirf

happy ( khush )

raho :)
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
Yar Plz Give Me A Bel.Yahan Light Nai Hai
Mujhay Mera Cell Mil Nai Raha.



































About 99% Will Ring Back To Prove That They Are Fool
Teri aawaz sunne ko jab taras jata hoon,
Toh ghisa pita cd player chala leta hoon.
Teri surat ko jab taras jaata hoon,
Toh cartoon network laga leta hoon.
What''s The Difference Between A Man Jumping From 1st Floor And A Man Jumping From 10th Floor . . . ???










Former Goes [HIT] ''''AAAAAAA''''
While
The Later Goes ''''AAAAAAA'''' [HIT] ;->
q.1: study=dont fail
Eq.2: dont study=fail
ading eq 1&2 study+dont study=fail+dont fail
taking comon, study(1+dont)=fail(1+dont)
sol: study=fail. HENCE PrOVED
Raat k 2 bajay
1 student dusre se:- Ajh kuch khatarnak kaam karne ka mann kar raha hay.

2nd student:- Tou pher chal thori parhai karte hain;-)


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)