sTuDeNt:MiSs

sTuDeNt:MiSs
sTuDeNt:MiSs aP nE kAL MuJhE caLL KyOn Ki tHi kYa KaM tHa MuJh Se?

TeAcHeR:Mai Ne To Koi CaLL NaHi Ki

StuDnT:tO pHir mErE mObiLe pE KyOn LiKhA ThA 1 MisS caLL
  

May, 17 2010     165 chars (2 sms)     3199 views       Funny

more Funny SMS Messages

hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
What’s The Height Of Hope








Sitting In The Examination Hall Holding The Question Paper In Hand And Telling Urself

“MAN DON”T WORRY. . . EXAMS CAN B POSTPONED” ;->
10% of road accidents are due to drunken driving.
Which makes it a logical statement that 90%
of accidents are due to driving without drinking!
Piyo Sar Utha Ke!... ;->

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Consequences in
Aerica...






A girl rushed over to her
husband..


Darling`''my childern and your children are beating
our children...!!!
''DUNIYA MAIN KABHI ACHAY INSAN KI TALASH MAIN MAT NIKLNA.

.
.
.
KYUN K
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI GHAR HE HOTA MON!!!!!!!!!''
sardar Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Sardar Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!

Doctor:
Aap k Shohar ko mukamal aram ki zaroorat hai..!

Ye neend ki goliyan Le Jayen

Biwi:
Ye mein inhen
kis waqt doon?

Doctor:
Jab mein aaon... =P ;->
WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
Yaad-e-Khuda Dilo''n Main Jagat Hy
WAPDA

Khalq-e-Khuda Ko Shab-o-Roz Jagata Hy
WAPDA

Band Ker Nijli Sulagti Doapher Main

Dozak Ka Aks Khoob Dikhata Hy
WAPDA .. ;->