Boy: Larkiyan Peps

Boy: Larkiyan Peps
Boy: Larkiyan Pepsi Ki Tara Hain Jitna Pio DIl Nahi Bharta

Girl: Larke Wisky Ki Tara Hain Jab Chahrnay Lagte hain tu khatam ho jate hain
  

May, 22 2010     139 chars (1 sms)     3283 views       Funny

more Funny SMS Messages



Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D
(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)
Dosto Me Ap Ko Ek Zarori Bat Btana Chahta Ho.
Takey Pchlay Saal Ki Tara
Apko Afsoos Na Ho
Ramzan Aa Chuka He
Jis Ne B Meri Aftari Krni He
Mjhy Abi Bata De!
Pathan:yar zara toothbrush dena

Mere brush ka 1 baal toot gya hai,
DUKANDAR:1 baal toota hai?
to nya Q le rhe ho bhai?

Pathan:jo toota hai wo akhri tha ;->
Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
''bethay thay darya k kinary tujh ko bhulany fraz


..
..
achanak koi begerat peechy sey dhakka dey gya''
''Tumari Yaad Muje is
Tarha aati hai, :Faraz~














jJesay taiz Aandi mein
SHAAPER aaty hain..;-)''

Yaahooooo.....

It is Saturday....

Have a Great Weekend.....

Escape Fast...

Before the Boss Sees You...

Have a Great Weekend...
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car ... ???
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Everyone Knows

"The Mercedes bends" ;->
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo