husband: Allah

husband: Allah
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
  

May, 22 2010     163 chars (2 sms)     2896 views       Funny

more Funny SMS Messages

''TANHAIYAAN
*”~”~”~”~”*
*”~”~”~”*
-

-

-

-

-

-

-

Bewaqoof Jab ooper Tanhaiyaan hain to
Neeche konsa “MELA” laga hai jo dekhne aaye ho?
Mein yun he Ghoomta raha tere Shehar mein


WASI,



Na Kisi ne Chaaye poochi na Kisi ne Lassi.

O Ja Oye Wasi!.!''!.!
Doobte hue aadmi ne
Pull par chalte hue aadmi ko
Aawaz lagayi "bachao bachao"
Pull par chalte aadmi ne neeche
Rassi fenki aur kaha aaoo...
Nadi mein dobta hua aadmi
Rassi nahi pakad pa raha tha
Rah rah kar chillaa raha tha
Mein marna nahi chahta
Zindagi badi mehengi hai
Kal hi to meri ek MNC mein naukri lagi hai..
Itna sunte hi pul par chalte
Aadmi ne apni rassi kheench li
Aur bhagte bhagte wo MNC gaya
Usne wahan ke HR ko bataya ki
Abhi abhi ek aadmi doobkar mar gaya hai
Aur is tarah aapki company mein
Ek jagah khali kar gaya hai...
Mein berozgaar hoon muje le lo...
HR boli dost tumne der kar di,
ab se kuch der Pehle humne us aadmi ko lagaya hai Jo usse dhakka de kar
tumse pehle yahan aaya hai !!!


Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
"R e c e s s i o n"
Is When
A Neighbor Loses His Job ...

"D e p r e s s i o n"
Is When
You Lose Yours ... =P ;)


Jiddat k iss daur mein,
Shadi ho LAHORE mein..

Pyaari si ik biwi ho,
Jaisay rangeen tv ho..

Gol matol sey saalay hon,
Jaisay dahi k pyaalay hon..

Pyaari si ik saali ho,
Biwi k baad ghar wali ho..

Jiddat k iss daur mein,
shaadi ho LAHORE mein
ALIENS HAVE CONTACTED THE EARTH...
JUST WATCH THE NEWS AND SEE IT....
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AND
ONE MORE THING ADVANCE MEIN HAPPY APRIL FOOL..!


Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
FOOL se FOOL ne FOOLon ki FOOLwari me, FOOL k sath wish kiya,''U r the most beautiFOOL,wonderFOOL & colorFOOL amongst all FOOLS........!!!!!!!
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
Sagai Aur Shaadi Ke Beech Waqt Kyun Hota Hai?





Ans: Kyonki Koi Ye Na Keh Sake Ki Durghatna Se Pehle Bachne Ka Humare Paas Waqt Nai Tha
Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->