husband: Allah

husband: Allah
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
  

May, 22 2010     163 chars (2 sms)     2907 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum Dosto Ko Bäri Gandi Saza Dete
Hain,,,,,,,,!!





HUM DOSTO KO BARI GANDI $AZA DETE
HAIN...!!!




Joota Marte Nahi Moza Soongha Dety Hain,,,,,!!

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?


Teacher:
What should be in a
book to make it a bestseller?

Tommy:
A girl on the cover
and
no cover on the girl.
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->

Larki us Aashiq ko to Maf kr Daiti hy jo Mooka se Galt Faida uthae,

Mgr,

Usko Maf Nhi krti jo Moka se Faida hi Na uthae..
(Mohtarma Sheri Rehman)


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Jab Koi Aam Insan Marta Hai Tu Auski Kabar Par Likha Hota Hai

" Akhri Aram Gah "

Jab Musharaf Maray Ga Tu Auski Kabar Pe Likha Hoo Ga

" AKhri Haram Da "

.


Sorry Musharaf Shab

Kiya KAru public Demand HA
u r a donkey,
d 4 decent,
o 4 outclass,
n 4 nice,
k 4 kind,
e 4 excelent,
y 4 young,
Raat ko Pocha Mujhse cHanD sitaron Ne,

Tujhe BhuLa DiYa keYa Tere Jigri Yaron Ne,

Mene B Muskurate Howe Keh diYa,

Lage Honge Kamine BachiYan Phansane Main..
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'