An interviewer to an engg

An interviewer to an engg
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
  

May, 20 2010     158 chars (1 sms)     3475 views       Funny

more Funny SMS Messages

YuN to BohAt hAiN ZAmAne mEi sMs kArnE wALe "PAppu" , , ,

Woh Kehte hAiN
''''HumAyuN" kA AndAz-e-SeNdinG hE kuCh Or hAi.. =P ;->
"Kash Hum AaPKA mOBILE
Number Hote"


"Har Waqt Aapko Yad To
hOTE"


"Bhale Aap Humain Badal
Datay Par"


"Humse Bicharnay Ki
Khabr To Sabko Detay.;->
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->
Taecher, Student Se:
Batao Soney Aur Laitne Main
Kia Farq Hy ???

Student: Sr, Hum Soney K Liye
Lait Tou Skte Hyn
Lekin
Laitne K Liye So Nahi Sakte ... ;->
Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Next Year Der Will Be Pakistan Premier

League Same As Ipl

Bt Only One Difference Is The



Cheer Girls Will Be Wearing Burkha..;->
Arz Kia Hai . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana

wAh wAh . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana



Didi Tera Devar Dewana
Didi Tera Devar Dewana ;->
MAN : I WENT TO THE DENTIST THIS MORNING.
WIFE : DOES YOUR TOOTH STILL HURT ???
MAN : I DON''T KNOW THE DENTIST KEPT IT...
Mallika at Airport. Bhikhari: behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: why U gave him 1000 Rs..?
Malika: pehli bar kisine behan kaha.
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!