An interviewer to an engg

An interviewer to an engg
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
  

May, 20 2010     158 chars (1 sms)     3470 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj boht dino k baad kissi ko ankh mari hai,
aur jawaban pardi aik sandal karari hai,

a mehboob kaisay sahein ghey hum ghum terey,
Tu vessey hee hum sey 80 kilo ziada bari hai,

na poocho mein kitna dat jata hoon apni baat par,
sandal kha k b kehta hoon "Episode Jaari hai"
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
Lamha lamha
Faza mein
Ek
Shoar ho rha ha,

Bina SmS k
Dil
Bore ho rha ha,


Ye network
Ki kharabi ha
Ya
Mera

YAÄR

Kuttay ki neend
So rha hai...


Taxi driver to sardar:-

Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi

sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo



Arrange Marriage:

5,00,000 Shadi Par.

1,00,000 Haq Meher.
Aur
Shadi ki Muktalf Rasmon Pe Rs.50,000

Shadi k 3 Dino Ka Khrcha Rs.6,50,000

Yani Shadi k 1 Din ka Kharcha Rs.216666.6667

1 Ghantay ka Rs.9027.77778

Or 1 Minute ka Rs.150.462963

.

Ufff! Tauba Tauba.



Love Marriage:

Sirf 120 Rupay Ka Stamp Paper.

.
.

A Massege From: The Students Of Accounting & Finance.

Invest at Your Own Risk.
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
Man Comes Home& Start Shouting
Pack Ur Bags
I Just Won 10 Million In Lottery

Wife : Do I Pack For Beach n Resort . . .

Man : Who Cares, Just Pack & Get Lost . . .
Meri GiRl FriEnd hai MotTI ch3hRA HaI uSKA chOKOR;


"BOLAY TO"


Sali Ek dUM . . .!"


1 2 ka 4


1 2 ka 4
SUPERMAN Dushmano se Lad Raha Hai,

SPIDERMAN Deewaro pe Chadh Raha Hai,

BATMAN Raaton mei Ghoom Raha Hai

Aur

Hamara DOBBERMAN ''''SMS'''' Padh Raha Hai...!!! :p
Interviewer: Can u spell a word that has more than 100 letters in it?

Interviewee: P-O-S-T-B-O-X....
Ek Admi Hotel Gaya Aur Waiter se Bola " Waiter Ek Sureelee chai Pilayo "
Waiter: Hamray Han GAAIY ka Doodh ata hai NArgis ka nahi
Santa: Why Do Girls Look Beautiful? Is It Real Or Due To Make Up?

Banta: All False.
Girls Look Beautiful Because Boys Have Good Imagination