An interviewer to an engg

An interviewer to an engg
An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
  

May, 20 2010     158 chars (1 sms)     3480 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Has One Horn
And Gives Milk ... ???


?


?


?


?


?


?


?


?


?


Its A Milk Truck ... ;->


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
A Couple Before Marriage
"MAD" For Each Other ....





Affter Marriage
"MADE" For Each Other





And





A Few Years Latter
1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Dukandar Ny Subha Subha Dukan Kholi To 2 Kuty Agy Bethy Hue Thy

Dkandar;Oye Tusi Aethy Ki Ker Ray Ho?

Kuty: Yar Sari Raat Ponkdy Ray An,

2 "STREPSILS" Te Day:-D
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
Agar mein president ban jayoon to kya ho?


Zardari mujh par qatlana hamla karwa dey kyun k mera pehla order ho ga

"Tamam judge bahal kiye jayein aur har corrupted sey wasooli kar k raqam Pakistan par lagai jaye"
A Boy got Job in Girls Hostel, After a month Warden asked: Why did''t you come to take ur Salary?

Boy said : Kya ? Salary bhhi miligi ?
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
Munna Bhai asked Circut!Boly Tu SMS prhny wala MONKEY ha k DONKEY?Circut:Bhai Simple agr rply kiya to MONKEYnhi tu DONKEY.Boly Tu Abi pta chal jayiega.