companies bijli banati to kya hota ?

companies bijli banati to kya hota ?
Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
  

May, 13 2010     327 chars (3 sms)     2583 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->


Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Rules 4 board exam:
Har sawal ka dat kar larna, lekhne me kami mat karna, mouka milay to peeche be dekhna. or 1 bat yaad rakhna aagay walay ka paper apna samajhna
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha
Pathan:
Khudkushi pr tqreer kr rha tha
Khudkushi
Hram hy
Zulm hy
Gunah hy
Buzdili hy
Pagalpun hy
Aisi haram mot marne se behtr he insan apne ap ko Goli mar dy
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
Ek ladka tha,use kabhi pyar nahi hua tha, uske pant ka zip hamesha khula rahta tha kyon?









Kyonki
Pyar bina ''chain'' kahan re
Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
''.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye hai wayla Msg
enjoy it :) ''
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Be