Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3285 views       Funny

more Funny SMS Messages

karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)
Best SMS of the year- a Mother makes her son "INTELLIGENT" in 20 Years, but a girl makes him STUPID in 2 minutes.


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Your girlfriend is:
Smart.
Intelligent.
Sweet.
Talented.
Excllent.
Romantic.
In short she is your S.I.S.T.E.R.
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Jab Tak Zinda Raha.

Msg Karta Rahonga.

Jab Msg Na Bhejon, To Ye Mat Samajhna K Marr Gaya.

Balke.

Samajh Lena,
K
Bhai Par Bachiyon Ka Load Ziyada Hogaya Hai. :-)
"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Oper se gussa aur DIL me pyar krte ho

Nazrain choraty ho DIL beqrar Kartay ho

Lakh Chupalo dunya se MUJHE sab pata hai

tum roz mere SMS ka intazaar krte ho . . . ;->
Top 5 Answer U Got When U Propose A Girl. . .
1- No!
2- I M Sorry
3- R U Mad?
4- V R Friends
5- Lekin Mei To hAmY Se. . . . .:-)