Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3294 views       Funny

more Funny SMS Messages

U came alone pick me from my home take t ur home in ur bedroom put off ur shirt touch ur head 2 my cheast put ur lips on my lips "THANK GOD I''M DA BOTTLE OF PEPSI"
Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Yar ma na suna ha k 32 march ko minar pakistan gira rhay hain.
.
.
.
.
.
Magar yar 32 march to hota hi nai.
Happy april fool day.
A Public Service Message For U



"Biryani Khaiye

Qabal Is K

Aap Ki Biryani Khai Jaye ..."




Message Brought To You By

"STUDENT BIRYANI" ;->
Sincere Pray To Allah:

(O Allah ! I Do Not Ask A Thing For Me,

Just Send To My Parents A Personalated Beautiful And Good Looking Daughter_In_Law) ;->

Ameeen.
Assi Jinnan da rah har ghari tak dey reh, O aaye tey ghari ghari, "Ghari" tak dey reh
Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????



Ans: Princess Diana''s Death-


Shocked .....


Why


Lemme Explain.....!!!

"A ENGLISH princess, with an EGYPTIAN boyfriend, crashes in a FRENCH tunnel, driving a GERMAN car, with a DUTCH engine, driven by a BELGIAN driver, who was drunk on SCOTTISH whisky, followed by ITALIAN papparazi, on JAPANESE motocycles, treated by an AMERICAN doctor, using BRAZILIAN medicine......." ;->

KArAchi RoCk3rS
paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. .
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan