Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3284 views       Funny

more Funny SMS Messages

Last night was my fault,
my wife asked,
“what’s on the TV?”
and ….. I said, “dust!”
Job In Mobilink








Send Ur Resume To
Mobilink.pk.com







Location Kharachi






Salary:25000 to 60000




Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth K Kawo''n Ko Urana Hai . . . .
SahiL
ki
Geeli
Rait
par,

MaiNe
us
se
Poocha,

Tu
bolta
Q
nahi,

Wo
Palken
Jhuka
kar
Muskura
Diya,

Or..

Rait
per
Likha

.

.

MaiN GooNgA h00N... =P ;->
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Wife: Wherever We Keep D Money,

Our Son Steals It.

I Don''t Know What To Do About It

Hus: Keep It In His ENGINEERING Books.

He''ll Never Touch!
Meet In RAJASTAN,

Love In HINDUSTAN Marrage In DEVASTAN,

Take Honymoon In AFGANISTAN,

But Dont Bring Ur Population 2 Our Pakistan
Can?we do romance in the midnight today? I’m in a good mood:) Just a little bit of kissing and biting!! Reply me soon, yours Loving Mosquito.
Jootha Peenay Se Mohabbat
Barhti Hai Pappu . . .


Yeh Keh Ker Woh Kameena

Meri Sari Pepsi Pee Gaya :P ;->
Teacher: How Do You Differentiate
"WIFE" & "MOTHER"

SANTA:
Before Marriage We Sleep With "MOTHER"
&
After Marriage
We Sleep With
Our
"WIFE
Aaj Se 100 Saal Pehle


Shaam K Waqt






1 Gaon Main



Theek 7 Baje



1 Gali Main







Kuch Bhi Nahi Hua Tha

Chalo Apna Kaam Karo Bohat Shauq Hy Msg Parhne Ka ;->
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.