Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages



Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)

The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->
''Raton ko uth kar,
Khayalon se ho kar,
Yadon me kho kar,

Tumhe kya khabar hy,
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Viraano me ja kar
Daman phe''la kar
Anson baha kar

Tumhe kya khabar hy.
Me apne KHUDA se kya mangta hon,

Tum to kaho ge,
SANAM mangta hon,
JANAM mangta hon,

tum to kaho ge,
Kisi DIL RUBA ki,

Kisi DIL NASHIN
ki wafa manga hon,

Ye B ghlt hy
Wo B ghlt hy

Me apne KHUDA se Sirf
"LIgHT" ane ki Dua mangta hon.;-)''
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
LIFE IS LIKE A MOVIE
WHEN U R SAD ITS MELODRAMA
WHEN ANGRY ITS ACTION
WHEN AFRAID ITS THRILLER
WHEN CONFUSE ITS SUSPENSE
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOW look at the mirror...hmm ITS .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HORROR...(heheheheh)
NOW U SMILING haina...THATS COMEDY
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->

Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;->
There is a ruler named Aman Singh who is a playboy. He decides to have only women in his city and that too, under the name "Shanti Devi."

To bolo Aman Singh ke city ka anthem kya hai?!

-


Socho, socho!!

-
-Nahin pata... arey zor daalo na!

-
-
"yeh sheher hai AMAN ka... yahan ki fiza hai nirali... yahan pe sab SHANTI SHANTI hai"
Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.
Arz Kiya Hai
Maathay Pr Lahu Sir Per Reit.

wah wah !







Maathe Per Lahu Sir Per Reit






Kion K Larki Ne Phool Mara Gamle Samait


Wah Wah Wah Kia Kehne. . . ;->

What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??