Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3279 views       Funny

more Funny SMS Messages



A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
''Woh ye keh kar meri saari 7UP pee gaya Faraz.....









Tu meri adhuri pyaas pyaas, Tu aagai Man ko raas raas''
A gud news 4 students

all MARCH exams hav been postponed due to elections

To confirm goto site

www. stop dreaming & start studying.com
Guide: "I welcome you all to Niagara Falls. These are the world''s largest
waterfalls and the sound intensity of the waterfall is so high, even 20
supersonic planes passing by can''t be heard.
Now may I request the ladies to keep quite so that we can hear the Niagara
Falls?"
char dinnan da pyar oye rabba






panjwein din honee lardai
JASHN-E-AZADI MUBARAK

After 03 Days


,

.
Nhi smjhe?




03 Din Baad Aap AZAD Hojayenge



Phr 11 Mahine ki AZADI

So,

In advance,

"AZADI MUBARAK" ;->
Miss: Tum baray ho k kya karo ge?
Student: Shadi.
Miss: Mera matlab hai, kya bano ge?
Student: Dulha.
Miss: I mean, baray ho k kya haasil karo ge?
Student: Dulhan.
Miss: IDIOT, mera matlab hai, baray ho k mama papa k liye kya karo ge?
Student: Bahu laoon ga.
Miss: Stupid, tumharay papa tum se kya chahtay hain?
Student: Pota.
Miss: Ya Allah, tumhari zindagi ka kya maqsad hai?
Student: Shadi.."


'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->


A beautiful dress is of no use
until it inspires
someone to take it off

By

Swamy EMRAAN HASHMI
ALLAH Bachaye !

Pagal Biwi se Purane T.v Se

Dubai k shiekh Se Nai ki Shave se

Aurat ki Bewafai se Haram ki Kamayi se Orr apki Judai se