Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"

Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
  

May, 13 2010     176 chars (2 sms)     3281 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.''
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Height Of TexTinG . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

SendinG BlanK SmS . . . ;->


Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They Are "Below C Level"''
Pathan: Hum Ne Ek Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zariye Dewar K Doosri Taraf Dekha Ja Sakta Hai........!!!!!!!!

Sardar: Wo Kia Cheez Banai Hai tumne Khan Shahab

Pathan: Suurakh... ;->
Mujh se kya ghalti ho gai?

Then y r u avoiding me?

Atleast week mein ek dafa tou yad kr liya karo

Ur behaviour is really hurting Me

With Love

ur

BATH SOAP ;)
Pagal Hyn Wo Log
Jo
Pyar Main
Larkion Ko Miss Kerte Hain




Aray Miss Kerna Hai
Tou
Macharo’n Ko Karo






Jo Khud Aa K Un Ko Kiss Kerte Hyn ;->


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?


Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->