Munna Bhai:-

Munna Bhai:-
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
  

May, 26 2010     193 chars (2 sms)     2908 views       Funny

more Funny SMS Messages

jisey dil diya wo dili chali gai

jisey piar kia wo poona chali gai

jisey ishq kia wo itly chali gai

majboor hoker socha

khudkushi ker loon

per bijli ko haath lagaya to bijli chali gai.
''Banane Wale ne ek dost mere liye Banaya..

Jise Aap Ke roop main maine Paya...

Jo mere dil main aisa samaya...
.
.
.
.

Jaise porani haveli main bhoot ka saya....''
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.
AaJ sE 10 sAaL bAAd LarkIyaN LArkE ko dekH kAr: kya mAst bAchA Hy yAr MuJhE Is bAchEy kA nUmBeR cHaHiYe

LArkA sHarMatE HuwE: aPp k gHar bAAp bHaI nAhI HaI kYa?
wife:Suniye zara aap kitchen se garam masala le kar aaien
Husband:magar yahan to nahi ha
Wife:mujha pata tha apko nahin mila ge is liya main pehle ley aai thi
Two guys were hiking through the jungle when they spotted a Tiger who looked both hungry and
fast..

One of the guys reached into his pack and pulled out a pair of Nike Shoes..

His friend looked at him "Do you really think those shoes are going to make you run faster than that tiger?"

I don''t have to run faster than that tiger, his friend replied. "I just have to run faster than you" ........
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir


Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->
''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''