Munna Bhai:-

Munna Bhai:-
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
  

May, 26 2010     193 chars (2 sms)     2907 views       Funny

more Funny SMS Messages

Math tells us three of the tragic love stories.

Tangent lines who had one chance to meet and then parted forever.

Parallel lines who were never meant to meet.

And asymptotes who can get closer and closer but will never be together.

Who says maths is boring?!?:-)
Khat likh raha hoon khoon se, Siahi mat sanajhna. Khat likh raha hoon khoon se, Siahi mat samajhna. Kisi mariz ka SAMPLE liya tha Mera mat samajhna.
Achha koi ye bata sakta hai kya... ki indian currency yani ki note par gandhi ji ki tasveer mein gandhi ji hamesha muskurate hi kyu rehte hai???






Kyuki agar vo royenge to note geela ho jayega.
Haqiqat Smjo Ya Afsana

Apna Smjo Ya Begana

Hmara Apka Rishta Hy Purana

Is Liye Farz Tha Apko Batana

K Grmi Aa Gai Hy Ab Shuru Kr 2





GoLay ki redhi Lgana
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.


Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
Chubby Cheeks,
Dimple Chin,
Browny Lips,
tiny eyes&
Rosy Tongue
Actually I ws pointing out d similarities b/w U & vodafone dog.
it''s gr8!
Are u twins?


Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Eq.1:
study=dont fail
Eq.2:
dont study=fail
adding eq 1&2
study+dont study=fail+dont fail
taking common
study(1+dont)=fail(1+dont)
sol:study=fail.
HENCE PROVED.;-)
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P