T h e D e f i n i t i o n

T h e D e f i n i t i o n
T h e

D e f i n i t i o n

O f

A

B e a u t i f u l

W o m a n

I s

O n e

W h o

L o v e s

M e ...
  

May, 15 2010     124 chars (1 sms)     2986 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghar me practis karna

1. Aik angoor lo

2. Hath me pakro

3. Ab upne danto k beech me rakho

4. Ab ahista se sheeshe me dekho

WAH! LANGOOR K MUNH ME ANGOOR.:-

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p
Height of dedication

Papu 5 mint ma paper chor k chla gya
Teacher:kya hoa paper nhi aata?

Papu:wo bat nhi hai.
Mujhe aglay paper ki tyari karni hai... =P ;->
Parhai karo
fail hone se mat daro
larkiyan chero
badnami se mat daro
her larki ko propose karo
Inkar se na daro
Kyunki
GEETA main likha
hai
karam karo
Phal ki chinta mat karo.......
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
"Dhaan k kashtkaroon k naam Aham paigham"

Jinn hazrat nein Dhaan kee paneeree kasht kar lee hai aur wo kheiton mein lagana chahtey hein wo in cheezoon ka khayal rakhein.

DAP 7600
kadayee 1000
Lagwayee 1200
aur Bijli 2000
Father to son after exam: "Let me see ur report card."

Son:"My friend just borrowed it. He wants to scare his parents." :P
There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->
Bush: Meri behan de ghar KAKA hoya ae.

Musharaf:Mubarak howe.

Bush:Par afsoos di gal ae BANDE da pata nai chalya.

Musharaf:Koi gal nai ji USAMA te pa dio. . . ;->
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->