T h e D e f i n i t i o n

T h e D e f i n i t i o n
T h e

D e f i n i t i o n

O f

A

B e a u t i f u l

W o m a n

I s

O n e

W h o

L o v e s

M e ...
  

May, 15 2010     124 chars (1 sms)     2981 views       Funny

more Funny SMS Messages


A man was asked 2 explain dis saying:

Sorrow is our constant companion, Happines comes & goes.

Man said:
My Wife is always wid me. Her frndz comes & goes.
;-)
How will a computer engineer offer u a drink named ''C''???








CPU??

Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->
Ek khusra elecation mein vote mangatay huay

Mein yakeen dilata hun ager hum kamyab huey

to jab b kisi k ghar kaka paida hoga

Goverment muft nachay ge


Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
Sharabi eyes donate karne gaya . counter clark asked : kuch kehna chathay ho ??

Sharabi: Jisay lagao osay bata dana ye 2 peg k baad khulti hain!!
Girl-Mujhe Ek Esa Shohar Chahye Jo Achi Achi Baten Karey, Hansi Mazaq Karey, Aur Raton Ko Bahar Na Jae!

Boy-Tumhen Shohar Nahi FM Radio Chahye!


Jab Se Sardi ki Hui Hai Pehli Baarish,

Jism main Muslasal ho gai Hai Kharish,

Kuch Machcharon, Khatmaloon ki Bhi Hai Wajah,

Begum ne Bistra Alag Karney Ki, kee Hai Guzarish. :-)
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)
Ek Doctor Shikaar Se Wapis Aya,
Frnd Ne Pocha Kyun Bhai Koi Shikaar Kia?
Doctor: Nahi Yaar,
Is Se To Acha Clinic Per Beth Jata..