Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2883 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
Batao Wo Konsa Janwar Hy

Jo Na Kaam Kerta Hy Na Kaaj
Sab Se Cheen Ker Khata Hai
Aur Us Ka Sir Us K Jism Se Bada Hai ???





Batao ???









Haar Gaye






Altaf Hussain ... ;->
It''s the sweetest thing to do. Do it the bed, on a sofa, in the bathroom or anywhere! U must never stop doing it. It''s called Prayer! God bless ur naughty mind.
Wife Shoping Kr K Wapis Ayi
To Husbnd Wife Se Saman Laite Hoye Bola
Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?

Wife: Bilkul Thek Kaha Isme
Mere New Sandel Hen ;->
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
Dear Customer, ;-) Your bathing date validity for one year is over. So please take bath today and save public.

Thank you.

.¤CUSTOMER CARE¤

Clean WoRlD.
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'

Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
Don''t be too good I might miss you, don''t be too caring I might like you, don''t be too sweet I might fall its hard for me to love you when you wont love me after all.
Yar ek numbr hy, is pe call kr k pta kro k ye kon hy? Kuch kahe to 2, 4 suna b dena. Sala apne ap ko police wala kehta hy.
Numbr ye hai " 15 "



A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)