Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2868 views       Funny

more Funny SMS Messages


1 Pathan Ki
10 Betiya''n Thi''n,

Phir Ja Kar Us K Haan 1 Beta Hua

Pathan Ne Us Ka Naam Kya Rakha Hoga?

.

.

.

.

.


Zarurat Khan =P ;)
Santa: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.
Biscuit walay ka LOVE LETTER...
Dear MARIE!
Today is GOODDAY. I''m in GALA . U''ve made my life SOOPER.
I''m the PRINCE of ur heart.
I want to buy u BAKERY,
so u can give me a TREAT everyday. U''ve Krack''jacked my JAM HEART.
Now i''m in 50-50 position.
Plz i wana hav a PARTY with u.
Tumhara TIGER...!
Why does Waheeda Rehman never changes her saree in the film GUIDE?




think...........





Coz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Dev Anand says: O mere humrahi, meri baanh thame chalna, badle duniya SARI, tum na badalna............;->
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai


Whisky, Beer & Cigarettes Are A Person''s Worst Enemies...
.
.
.
.
Rn''t They...?
.
.
.
.
.
.
But The Man Who Run Away 4rm His Enemy Is A Coward
So Cheers... ;->
1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->


A Pathan called FM radio & said:

"I have found a wallet wid thousands of currency & a credit card & ID Card of that person it belongs to, his name is Jamshed Khan, House #3, Gulshan e Iqbal, Karachi.

DJ: "so U want to give him back his wallet?
Pathan: Oo khocha nai, I want to dedicate him a song... ;->


Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)
Dil say. Shukria,
Hai
Akilmand
Or
Sweet
Wala
Bhejnay
msg
ye
or
hu
bwakuf
wala
pernay
msg
ulta
me
k
hu
kehta
halfia
"mai"
Ab plz nechay se uper perho.
Count many star on the screen.... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * .
















...Are Mamu subah ho gayi.. ab din mein bhi taare gin ne lage....Good Morning...

Top SEVEN funny SMS characters, by rank:

<[;-{) Pathan

#:@ Sardar

[]:-( Fraz

{:-< Zardari

;^O Shaikh

B~) Meera

&
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

d;^> Pappu

Tu kia samjha k main TERA nam laine lagga hon,
nahe JAn|x abhi tou itna mashoor nai hua... =P ;->