Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2876 views       Funny

more Funny SMS Messages



CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)

Teacher ne 1bachhe ki mom ko likha-
Bache ko nehla k bheja kre..


Mom ne note pdne k baad likha-
Bachhe ko pdhaya kre, sungha na kre...
Sardar:what is the name of yor car?

Lady:i forget the name,but it starts with T.

Sadar:oye kamaal ki gaadi hai,Tea se start hoti hai.Hamaari gaadi petrol se start hoti hai!
Manzil ki taraf badhte chalo jo dil kahe vo rah chuno. Piche walo ko age nahi jane do & jo age hai use b age niklo. Tabhi acche DRIVER BANOGE.
1 Angraz Pakistan Aaya Urdu Sekhne. Kuch Arse Baad Wo Wapas Gaya To Logo Ne Kaha K Kya Sekha?





Angraz Bola:

"Bijlee Chale Gaye

Bijlee Agai"
10,15 Dino Me Logon Ne Ahmed Faraz Ko Itna Yad Kya K Wo ALLAH KO Piyare Hogae,

ALLAH PAK Unko Jannat Nasib Kre,

Ab Sabse Guzarish Hai K Zardari Ko Yad Karein
Arz Kia Hai..

Shaam Jawaan hai..

Wah Wah

Shaam Jawaan Hai..

Wah Wah



Gour Farmaiye Ga..


Shaam Jawaan Hai..









Aur Uska Baap Major Hai.... ;->
What is the heaviest burden of ''''Life''''


































An empty pocket... ;->
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
1 pthan 2nd pathan se puchta he k,
Yara kya tm ne generator me petrol ki jaga COCACOLA DALA HE?

2nd pathan;nhn yara

1st pthan:to yeh Brrrr Brrrr kyo krta he?
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->