Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2877 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Zid apni na chhodi
Aur pyar bhara dil tod diya
Kuchh paiso k liye zaalim
Tumne sms karna chhod diya''
''MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka''
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
Professor: I Dont Mind When Students Look At Their Watch During Lectures . . .

But

It Gets On Nerves. When They Remove Their Watch, Shake It To See If
It''s Working ;->
Man to motel desk clerk
Man to hotel desk clerk:How much for room.
Clerk:depends on room size
Man:Do you take children?
Clerk:No, sir,only cash and credit cards
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”
height of foolishness

A girl having a bath in a transparent glass bathroom.

And two boys fighting to peep through the key hole...! :D
Chala Ja Msg Tu Ban K Gulab,

Hogi Sachi Dosti Tou AyeGa Jawab

Agar Na Aaye Jawab Tou Mat Hona Udaas

Samaj Jana K Balance Nahi Hai Ghareeb K Bache K Paas. . .
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
Munna Bhai: Circuit Ye BoyFrnd - GirlFrnd Kia Hota Hai . . . ? ? ?

Circuit: Kuch Nahi Bhai Bas Larka - Larki Hote Hyn
Jis Main Ek Muskurati Hai
Aur
Ek Khracha Krta Rhta Hai Bus . . . ;->
Arz Kiya Ha

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Wah wah

Dar dar phirte han gam-e-ishq k maare

Laa.do k lashkaraee
Jagg magg kapre sarae;-


Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!