Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2899 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Gabbar : Arey Oo Samba ! Kitne Admi The Re?



Samba : Pata Nahi Sarkar ! Mein To Aurtein Hi Gin Raha Tha.
Special prayer jst 4 u...

U''l b a Rose 4al Flowers

U''l b a Smile 4al Faces

U''l b a Spring 4al Trees

U''l b a brother 4al

''SMART girls''

Kaho Ameen!!
Height OIf Relationship ...


1 Larka Gadhe K Saamne Gir Gaya

1 Larki Ne Dekha Tou Boli :

"Apne Barey Bhai K Paaon Chuu rahe Ho"

Larka Bola :














G Bhabi ... ;->
Whn V Drink
V Get Drunk
Whn V Get Drunk
V Fall Asleep
Whn V Fall Asleep
V Comit No Sin
Whn V Comit No Sin
V Go 2 Heaven

So

Lets All Get Drunk &
Go 2 Heaven
Neeche mat jao neeche star plus laga howa hai!


Mat jao!



Plz mat jao!





* +


Daikh liya?
Hogaye tasalli?
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
kash dil ke ye hasrat poori ho gaye
ap miss cal do aur wo recive ho gaye
sub kuch bhula ker hum kerte rahe batain
hosh tab aye jab balance khatam ho gaye
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D


A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"
AiSi kN sI cHeEz HaI Jo INsAn pAnI MaI khA sAktA HaI




SoCho







s0cHo










sIMpLe

JaN|x

GoOatA . . . ;->
Under The Black Cloth,
Fire Of Love Burn



Nahi Samajh Aayi Na!

Metric Kitha Hunda Tey Samajh Aandi Na


Matlab


Kali Kurti De Thaley
Agg Ishq Di Baley. :-)