Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2885 views       Funny

more Funny SMS Messages


Top SEVEN funny SMS characters, by rank:

<[;-{) Pathan

#:@ Sardar

[]:-( Fraz

{:-< Zardari

;^O Shaikh

B~) Meera

&
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

d;^> Pappu

Tu kia samjha k main TERA nam laine lagga hon,
nahe JAn|x abhi tou itna mashoor nai hua... =P ;->
Flowers die,
Stories end,
Songs fade,
Memories are forgotten,
All things come 2 end,
But people like u r remembered forever,
Bcoz GHOSTS NEVER DIE
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
2 Larki'n Ful Makeup Kr K Nikli Raste Me Ksi Larke Ne Unko Nahi Dkha ...
1st: Aaj Koi Nhi Dkh Rha? 2nd: Tu Tension Mat Le Koi Dekhe Na Dekhe SHABBIR Tou Dekhe Ga ... =P =D
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"
At d beginning of any relationship,
every girl treats his boyfrnd as GOD.
Later on, some how,
D ALPHABET get reversed..
Rite na
Tune meri muhabat meri doulat se janchi




iqbal qureshi ptv news karachi..
Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
During Survey

Yousaf Raza Gilani To Man: P.P.P Ki Hakomat Ne Apko Kya Dia?

Man:
Haha
hahaHa
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahahah
Hahahaha
hahaha
Haha
Ha

Moral bY

Yusaf Raza Gilani: Dekha Awam Hum Se Kitni Kush Hai..
42723958281956

Card ka number hai load kar k Miss Call De Do ...






Main ne bhi kar lia hai... ;->