Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2884 views       Funny

more Funny SMS Messages

5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
sunny--"ghalib ne bhari mehfil mein sher mara,
ghalib ne bhari mehfil mein sher mara"

bunny--phir kya hua??

sunny--phir hona kya tha....."sherni vidhwa ho gyi"
Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->
Raheel :
Awaaz Sunai Deti Hai, Aadmi Nahi Dikhta.

Dr:
Aaisa Kab Hota Hai?

Raheel :
Phone Karte Waqt
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
''Q: Why do most women spend much time on improving their LOOKS and not their MINDS??

Ans: Because they know that men are STUPID, but not BLIND...!!! :p''
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
4 guys
1 4rm HARVARD
2 4rm OXFORD
3 4rm TEXAS
4 Sardar 4rm punjab university
1 Question
what is th fastest thing in world?
OXFORD: light
HARVARD: thought
TEXAS: blink of an eye
Sardar: its loose motions
bcz
last night i was lying in my bed
n
b4 i could blink,think or turn on th lights,
it was over!
''aapke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......''
A lady went to a restaurant and ordered a bowl of soup.
Lady : Waiter, what is this soup called?
Waiter : It is called special chicken soup.
Lady : But I see no chicken in it!
Waiter : That''s why it''s so special!
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)