Ek din milla wo mujh say

Ek din milla wo mujh say
Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->
  

May, 14 2010     243 chars (2 sms)     2878 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
Kya Waqt Aagaya Hai!

Pehlay Log Shadi K Bad Jo Kaam Kertay Thay
Ab Wo Shadi Say Pehlay Ker Rahay Hain!



Pata Hai?



Nahi?






.














KHUD KUSHI
Ye Badalti Rutai''n
Ye Dubte Huey Arman
Ye Terti Hui Musafatai''n
Ye Jalte Diye
Ye Pighalte Huey Badan
Ye Bhujti Shame''n
Ye Kch Or Nhi Srf
.
.
.
KESC Ki Beghairti Hy ... ;->
''KASHTI Chli KINARA chor dia
ASMAN ne SITARA Tur dia
Tu b to Aj tak nai Sudra
Jahan Dekhi DIWAR

( ''.'')
( )_, - - .
L L ,,:
Wahin fawara chor dia.''
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
''Acha silla dia to ne mere piyar ka"
"Yar ne hi loot liya ghar yaar ka"

Remix by FARAAZ

"Acha kurta siya tu ne mere naap ka"
"Naap liya mere sey dia mere dia mere baap ka"
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti



Is qadar hum ny Udhaar khaya hy paPpu..!
.
.
.
.
K
.
.
.
Dukandar bhi humari zindagi ki dua kartay hain.... ;->


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
A Solid Reason for having two girlfriend at one time:

Monopoly is alwayz Damaging

&

Competition improves services and
Increses Performance!