Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:

Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.


Aur Bola:


Mai Pehlay He Dara Huwa Hon

Aur

Tum Wheeling Kar Rahy Ho. :-)
  

May, 12 2010     196 chars (2 sms)     3295 views       Funny

more Funny SMS Messages


Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
''Hawaen kehti hen D0STI karo...
Fizaen kehti hen PYAR karo..
Baharen kehti hen SHADI karo...
Or gahr wale kehte hen...
"bakwas band karo aur PARHAI complete karo"''
Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe... phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai.............?
Q: Mohabbat Ho Jati Hai Ya Kerni Parti Hai........?

Ans: Agar Khoobsurat Ho to Ho Jati Hai
AUr Agar Ameer Ho To Kerni Parti Hai
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->


How Can You Tell
When A Lawyer Is
Lying ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.

Whenever
You See His Lips
Moving ... ;->
''Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.


Pata he kasay?

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.''
Your birth day is the perfect day to say I care, because you will remeber me when u certainly make it a big affair, and when you do hold a party... I bet you will be the one who would care to make ur special day a costly affair!!!!
Love never Dies..

It remains forever

&


forever &

forever &

forever &

forever &

forever...


Only..

Girl Friend
changes;-)

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->