1 Sardar ko TERA BHAI

1 Sardar ko TERA BHAI
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".....
  

May, 25 2010     156 chars (1 sms)     3167 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Be-izzati No 1
1 Larka cycle pe ja raha tha

Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra

Qareeb kuch larkiyan khari theen

Unhon ne taliyan bja k kaha Happy Birth Day 2 U

Larka ruka aur jwab diya khali tali bjane se kaam
Nhi chale ga aa kar Cake to khain . . . .= p ;->
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Sayanein kehndey nein," pehley Tolo tey fer bolo".



Menu hun tussi dasso banda har wailey trakdeee ley k tey naeen na phir sakda.
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Friends are like fish...u have to sit patiently and 4 a long time to find a gud one...JUS LIKE I CAUGHT U!!!SO BETTER STAY NICE OR I''LL FRY U
"naiki" kar ke aisy bhool jaaya karo
jaisy
log math ka paper dekh kar muskrana bhool jaaty hen......:)
Neend mujhey raat bhar aati hai kam ,
Shayad macharon ko bi mil gaya hai sanam