What is common between Allama Iqbal,

What is common between Allama Iqbal,
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3817 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lala Barhapay Se Bachnay

Ka Asan Tareeqa Bata Raha

Hun Kisi Ko Btanam Mat.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kAbi kAbi din k wAqt so

jAyA kAro khAs tor pe

driving kArte wAqt...
What’s The Height Of Hope








Sitting In The Examination Hall Holding The Question Paper In Hand And Telling Urself

“MAN DON”T WORRY. . . EXAMS CAN B POSTPONED” ;->
~ A MARRIED WOMAN''S
POEM ~

He didnt lyk d curry &
He didnt lyk my cake
He said my biscuits
were 2hard
Not lyk his mother
used 2 make
I didnt prepare
coffee rite
He didnt lyk the stew
I didnt mend his socks
d way his mother used 2
I pondered 4 an answer
I was looking 4 a clue
Isnt dere anything I
cud do 2 match his
mothers shoe?
Then I smiled as I
saw light
1 Thing I cud definitely
do
I turnd around &
slapped him tight
Just like his mother
used 2 ... ;->
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
A sardarji photographer is focusing
a dead body’s face in a funeral function,
suddenly all dead persons relatives beat him.
why? He said “SMILE PLEASE
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->




USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!



Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->