What is common between Allama Iqbal,

What is common between Allama Iqbal,
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".
  

May, 25 2010     145 chars (1 sms)     3808 views       Funny

more Funny SMS Messages



Camera man studio mein bachay se:
meri taraf dekho is cameray se kabootar niklay ga....

bacha:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

focus adjust kar chawlan na mar... ;->
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
''Aey mere SMS mere dost ke pass jana,
Agar wo so raha ho to shor mat machana,
Jab wo jage to dhire se ''Muskarana'',
Phir kehna "KANJUS" SMS karo''
What''s The Vector Form Of Sridevi. . . ?






ANS : - TABU!!!!







Confused. . . ?








Why. . . ?













Ok I''l Tell U. . .






Because.

Sridevi Did CHANDNI & Tabu Did CHANDNI BAR . . . ;->
Sardar Wrote BILL GATES
Abt PCS & WINDOWS Problmz

1- My Child Learnd
MS WORD Nw He Wants
MS SENTENCE

2 - Find Only RE-CYCLE
But No RE-SCOOTER
I Need It, As I Owe A
Vespa Scooter

3 - I See MS OFFICE But I
Need MS HOME, As I Use
PC At Home

4 - Finaly, Howz Dat
Ur Name Is GATES But
U r Selling WINDOWS ... ;->
''True Bayghairti is:To arrive home late at Night,Cigarette in hand,Mom waiting 4 u With aJHAROO in her hand & u ask:"Hey Mom Abhi Tak Safai Kar Rahi Ho?"''
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Pthan rail ki patri pe leta tha.

Dost ne kaha kya kr rahy ho?

Rail guzri to mr jao ge.

Pthan: Abi upar se jahaz guzra, kuch ni hua,
Rail kya cheez hy..?
U r BEST Heart Surgeon In the World , Beacause You Made a Place In My Heart Without CUTING and SPILLING blood . I am Lucky 2 have a Cute Friend Like You
"naiki" kar ke aisy bhool jaaya karo
jaisy
log math ka paper dekh kar muskrana bhool jaaty hen......:)
‘Pechly zamany me jab koi akela betha
hasta tha to kehty thy is pr saya hy…,
Ab koi akela has rha ho to kehty
hain….
Mujhy b msg send kr.
"Husband Biwi Se Phone Par:

"Jan Kia Pakay He Aj Khane Me?

biwi (Gusse se)

"Zeher"

Husband:

Kha Kar So Jana Me Dair Se Aaonga:-pp