Aap chlormint kyu khate hai?

Aap chlormint kyu khate hai?
Aap chlormint kyu khate hai?


Mujhe pta he,
kyuki
5star
munch
cadbury
nestle
ye sab
0.50 paise ki nhi aati.
  

May, 19 2010     119 chars (1 sms)     2911 views       Funny

more Funny SMS Messages



Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?

Sardarji: Marjava & Mitjava
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
EiK PatHaN CycLE
Pe LarKi K SaMnE
ZoR SaY GiRa

AuR

JaLdi Se KhArA
HoGayA !!


LaRki Oh My GoD!



PaThAn HuM aiSaY
He UtArTa Hai ;->
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.
Dil se roye magar honto se muskura baithay,

Yu hi Hum kisi se dosti nibah baithe.

Wo hume eik SmS na kar paye.

Jin k liye Hum SmS package on karwa baithay.
PPP New Slogen

Roti

KaprA

Na

Makaan

Mang

Raha Hai Lite Insan

[~!~] a m Y
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Police:Tumhe kal subah 5 baje phasi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police:Kion has rahe ho?
Sardar:Main to uthta hi subha 9 baje hon.!
hehehe:d

Modeling offer for you

Apko karna ye hai k dopaty ki advrtisment
k lye PLAZA se kudna hai
or grne k baad khna hai:

Uff



Sar Phat Gya Mgr Dpata Nhi Phata.;->
A Lady Geting
Sntimental Feeling
While Watching A
Beautifu Luv Story
Her Hubby Leans Over
& Whisprs Dose 3 Ltl
Wrds Tht r On His Mind





















Pass d Popcorn ;->
FANTASTIC ONE ...!!!
.



Acha ! Ek Baat Tou Batao Plz Isko Mazak Mai Mat Taal Dena , Jawab Mazaq Ke Andaaz Mai Tou Ho Sakta Hai Yani Shugal Magar Gol Mol Jawab Nahi Chalye Ga Dekho Kuch
Baatain Zindagi Mai Bohat Imp Hoti Hain , Buhat Ziada Balkay Sav Se Ziada Kuch Aisi Imp Hai Yeh Baat Bhi Atleast For Me , Ager tumne Ghalat Bataya Ya Baat Ko Talnay ki
Try Ki Tu Acha Nahi Ho Ga .. Plz Sach Batao

TIME KIYA HUA HA :P
Ek premi ne kaha prmika se,

men tmhari zulfon se khelna chahta hon

premika ne.. wig utar kr dedi or boli khelte rho

mgr kal wapas krdena college b jana ha