Aap chlormint kyu khate hai?

Aap chlormint kyu khate hai?
Aap chlormint kyu khate hai?


Mujhe pta he,
kyuki
5star
munch
cadbury
nestle
ye sab
0.50 paise ki nhi aati.
  

May, 19 2010     119 chars (1 sms)     2920 views       Funny

more Funny SMS Messages


Most Iraqis Think
The Shoe Thrower
Is A Hero
And
Should Be Freed

Most American Think
He Deserves A Death
Sentence
Because
He

.

.

.

.

.

.

MISSED .. ;->
1 ActressDukhi Lehje Main Apni Saheli Se:

"Yaar Ye Mard Kitni Jaldi badal Jate Hyn, Kal Tak Chaudry Sahab Mujhe Itne Ache Lagte Thay, Itne Pyare Lagte Thay k Kia Bataon?
Magar Ab Unki Shakal Dekhne Ko Dil Nahi Kerta" ;->
Bhikari:
Kuch Khana Dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Roti dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Tamatar Hi Kyun

Wife:
Ye Totla Hy
Keh raha Hy
Kamakar Khao.. ;->
Nights are totally sleepless..
Days are so restless...
Ohhh GOD...am I in Love????
GOD said:
IDIOT, you are in PAKISTAN !!

Happy load sheding.
K.E.S.C Light Controller

Niyat Krta Hoon Main
2 Ghante Light Le Jane Ki
Wasty Apni Hukumat K
Zulm Ghareeb Awaam Pr
Haath Mera Switch Ki taraf

Le Phir Gai ... ;->
Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"


I f

A t

F i r s t

Y o u

D o n '' t

S u c c e e d ,

F a i l u r e

M a y

B e

Y o u r

S t y l e ... =P
Guest: “Why does your dog sit there and watch me eat?“

Hotel Host: “I can‘t imagine, unless it‘s because you have the plate he usually eats from.“
Principal: Y R U LATE?

Ur Classmates Came

2gether On Time.

Student: Sir,

Sheeps Always

Come Together.

But Lion Always Comes ALONE
Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->