World cup ke shekast

World cup ke shekast
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
  

May, 21 2010     274 chars (2 sms)     3231 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
''Gadhon Ki Race!....
10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
Fire!..

aray Bhago sms bad main prhna..''
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!
Zindagi main 3 cheezain muqadar walo ko milti hain:

eik,
Acha or mukhlis dost

dusra,
Sacha Pyar

or
Teesra....
.
.
.
.
.
.
Meetha kharbuza... ;->


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)




If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Twinkle Twinkle Little Star

Aishwrya Is A Film Star

Saniya Mirza Is A Tenis Star

Wasim Is A Criket Star

And

"Khalid Is A SMS STAR.!!
A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab reward him Mercedez
Few days Later Arab again needed the blood, MEmon donates
again.
Arab sent him "Till ke laddoo"
Memon asked why not new Mercedez?
Arab replied : Ab mere andar Memon ka khoon gardish ker raha hai "......... ;->
Shiekh ka beta girl friend k saath ghoom phir k ghar aya to baap ne pocha kitne paise kharch kiye.
Beta: 50 rupay
Baap: Itne ziada
Beta: Us k pass itne hi thay