World cup ke shekast

World cup ke shekast
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
  

May, 21 2010     274 chars (2 sms)     3229 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
''Hurry up. fill in the blanks with "HAAN" or "NAHI"

1.__________main insan nahi hu

2.__________main hi bewakuf hu

3.__________mera koi ilaaj nahi

4.__________main pagal hi hu''
Wedding nite:

Dulhan Sardar se,

aaj mujay itna khus kro
k ma sari zindgi yad
rakhon....







SArdar sari raat usay
gud gudi Krta raha...->
21st Century.... Good/Bad???
Our communication - Wireless

Our dress - Topless

Our telephone - Cordless

Our cooking - Fireless

Our youth - Jobless

Our food - Fatless

Our labour - Effortless

Our conduct - Worthless

Our relation - Loveless

Our attitude - Careless

Our feelings - Heartless

Our politics - Shameless

Our education - Valueless

Our follies - Countless

Our arguments - Baseless

Our Job - Thankless

Our Boss - Brainless

Our Salary - Very less . . .
( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
1-5 YEARS GIRLS LOVE "MOM"

6-14 YEARS GIRLS LOVE "DAD"

15-21 YEARS LOVE "ME"

22-50 YEARS LOVE "HUSBAND"

51-100 YEARS LOVE
?

?

?

?

?

?

?

?

?
"TERE BHI JALWE KAM NAHI HAIN YAAR"........ :p
If You Find A Cute Friend ...

Hold Him With Both Hands

Bcoz

A Gud Friend Comes Once In A Lifetime ..



Ok




Ok






Ab Chorho B, Mjhe Der Ho Rahi Hy ;->
Boy: if I kiss u.what u think ?
Girl: I will think... EK bewakoof chor, jo car chura sakta tha,sirf stepney le gaya :)
Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Luk at the world as 1 big chocolate cake. It would never b complete without few sweets n nuts.
Sweet like ME & nut like U''