World cup ke shekast

World cup ke shekast
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
  

May, 21 2010     274 chars (2 sms)     3226 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo Choom Le Ek Baar Tou Ud Jati Hy Neend

Un Ki Awaz Sunte Sunte Raat Jati Hy Beet

Is Liye Kehte Hyn Ye Risk na Uthao


"MORTIEN JALAO"
"MACHAR BHAGAO" ... ;->

Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
2008
Quomi Phal: ?

Sabar Ka Phal

Quomi LIbas: ?

Kala Coat

Quomi Khail: ?

Muzakrat

Quomi Dua: ?

Aye Allah ...! LIGHT A Jaye

| !
| !"\(-.-)
| ! //>
| ! _/\_
tring ... tring
yaad dilane aaya hoon...

apke sms nhe aa rahe!

sms karo wrna ghanti kharab kar k bhag jaonga.. ;->
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->
efore the clock strikes twelve let me take the opportunity to let you know that you have grown a year more...
Happy birthday…
Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;-
Wife : " Suniye ji ! Apki Aziz Dost ghalat larki se shaddi kar raha hai . Aap Usey Roktay kyun nahi ?"
Husband : " Main Kyun Roko? Aus Ne Mujhe Roka Tha Kiya ?? "
A Nurse Fell In Luv With

A Doctor But D Nurse

Spent Most Of D

Time In D Medical Store Y?

Only D Medical Boy

Could Read

Doctor''s Luv Letter!
Jab Usne Humse Taluq Tora Hum ß Usey keh Aaye .....

ßil ßatori NaasAAn çhorri Adi Mithi Adi korri am sory am sory