World cup ke shekast

World cup ke shekast
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
  

May, 21 2010     274 chars (2 sms)     3213 views       Funny

more Funny SMS Messages

The math teacher saw that little Johnny wasn''t paying attention in class.
She called on him and said, "Johnny! What are 4, 2, 28 and 44?"
Little Johnny quickly replied, "Cartoon Network, Ten Sports, Discovery Channel and Pogo!" . . . . ;->
Hum Dosto Ko Bäri Gandi Saza Dete
Hain,,,,,,,,!!





HUM DOSTO KO BARI GANDI $AZA DETE
HAIN...!!!




Joota Marte Nahi Moza Soongha Dety Hain,,,,,!!
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->


1 Pathan Cycle Sath Le Kar Bhaga
Ja Raha Tha

Raste Men Kisi Ne Kaha K
Khaan Sahib Chai To Peete Jao.

Khaan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pe Na Baith Jata.
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D
Machchar ne apko kata
wo uska Junun tha..


Aapne khujli ki wo apka
Sukun tha..


Chah kar bhi aapne use
nahi mara...


Kyonki uski ragoo me
apka khoon tha..-;>


FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
MACHAR MARNE KA TAREEQA:
1. PEHLE AIK ZINDA MACHAR PAKRE
2. PHIR USSE ZAMEEN PER LETA DE
3. PHIR USSE GUDGUDE KARAIN,JAISE WO HANSNE K LEYE MU KHOLE
USSE MORTEIN PILA DE.
American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
Bejaan phool ko khushbu dena koi aapse seekhe
Roothe howe ko hasana koi aapse seekhe
Dost banana to har koi janta hai
Dost ko choona lagana koi aapse seekhe... ;->