World cup ke shekast

World cup ke shekast
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
  

May, 21 2010     274 chars (2 sms)     3227 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Thought of the day:

"if u help a gal when she is in problem,she vil always remember u only when she is in problem again..!!"
Police ki maar se koi mar to nai jata ……FAISAL

Bas uthne bethne ke andaz badal jate hain.
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!
I''ve written a poem for you: Twinkle twinkle little star, you should know what you are, and once you know what you are, Mental hospital is not so far.
I
*
*
*
*
knøw
*
*
*
*
U
*
*
*
*
R
*
*
*
søøø
busy
*
*
*
*
is liyè
*
*
*
*
*
sms màin kuch nàhi
likkhà k àap kø pàrhnà
pàrey gà ;->
1 Pathan Ka Sir Phat Gaya . . .

Pathan Se Kisi Ne Poocha : Khan Sahab Kia Hua ?

Khan Replied: PAPER WEIGHT Se Kell Thonk Raha Tha . . . Hum Ko Kisi Ne Kaha KHOPRI Istimal Karo . . . ;->
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.

Friends ''''Ballons'''' Ki Trha Hote Hyn
Ek Baar Haath Se Choot Jaye''n
Tou Wapis Nahi Aate
Is Liye Main Sochta Hoon
K






''''Tumhari Hawa Nikal Ker
Apne Paas Hii Rakh Loon'''' ;->


Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
''Kal 125 Logo Ko Bewakoof Banaya…
.
Kaise?
.
.
.
.
.
.
Niche Dekho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bas,Aise Hi!
Ha..Ha..
Ab 126 HOGAYE!''