Memon ke ghar twins peda hue..

Memon ke ghar twins peda hue..
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
  

May, 20 2010     196 chars (2 sms)     2999 views       Funny

more Funny SMS Messages





23rd March ...
A Day To Realize The
Value Of The Freedom
Let''s Celebrate This
Day With Grand
Jubilation & Pray That
May ALLAH Protect Our
Country 4m Zardari ;)
1 charsi dosre se
Abe tere ko pata hai
BHARAT
or
HINDUSTAN
men JUNG chir gai

Dosra charsi
abe shukar hai apna

INDIA
beech men nahi aya....;-)
What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->
Choto:MoM Ap Jab Guest K

Samnay Khana Lagati Ho To Teen

RotiaAN Rakhti Ho To Wo Do Khata Hai

Phr Tum Teesri Kyun Rakhti Ho?

MoM:Teesri Roti Hmari Izat Hoti Hai. .
Ek Din Mehman Aya Khana

Khatay Waqt Choto Pas§ Betha Tha,
Mehman Ne Jab Dosri Roti

Khanay K Baad Teesri Roti Uthai,

To Choto Cheekha Maa. .
Mehman Hmari Izat Per Hath Dal Dia. . .
Sweet like honey,
Costly like money,
Blessing like shower,
Smiling like flower,
Cool like ice,
a friend so nice,
guess WHO,



"ofcourse Me"
" Not U"
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?

Santa: PANI Nai Hoga To Insan

Tairega Kaise?

Aur Tairega Nahi To Doob Jayega!!!
A good friend is one who tells u 2 study well but a best friend is one who sits outside ur exam hall n says ABY KITNA LIKHAY GA CHAL BAHAR AA..
Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.
Two men r talking. 1st: I got married coz I was tired of eating out, cleaning the house, doing the laundry & wearing shabby clothes.
2nd: Amazing, I just got divorced for the very same reasons!