Memon ke ghar twins peda hue..

Memon ke ghar twins peda hue..
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
  

May, 20 2010     196 chars (2 sms)     3000 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Part Is Not In Ur Hand.
The Future Is Not In Ur Hand.
But At Present


Dabba Mobile Is In Ur Hand.
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.

Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)
What is at the end of "everything" ?


?
?
?
...
...
...
?
?
?


The letter g

Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->
Agr dil ka nam Anda(egg)Hta tou films k nam is trha hoty,


Ye Anda apka hua,


Hum Anda de chuky snam,


Hum apke Andy main rehty hain,


Andy waly dulhnya ly jain gy
Bus Driver Ki Seat K Piche Likha Tha.

Agar Khuda Ne Chaha To Manzil Tak Pahucha Dunga,

Agar Chuki Nazar To Maa Kasam Khuda Se Hi Mila Dunga.
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....
Dekh0 bacho apnay mulk k halaat.

kahin h0 rahay hain dhamakay to kahin pr rhay hain faqay.

isi lye kehtay hain



bachay 2 hi achay
Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!