Memon ke ghar twins peda hue..

Memon ke ghar twins peda hue..
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
  

May, 20 2010     196 chars (2 sms)     3004 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Asif Zardari, America K Sadar Obama

K Rishtedar Hain

Qarebi Zraye Sy Pata Chala He K

Asif Zardari, America K Sadar Obama

Ki Phupho K

Kuttay Ka Puttar Hay... ;->
Aqqal ko soog mar detay hain,


ishaq ko roog maar
detay hain,


Aadmi khud nahi marta,
Aap jesay khubsourat
aur bewafa loog maar
deta hain...!!!!!!!!
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->
2 Jahil Admi
1st:Aaj Mairi Salgira Hai Dil Chahta Hai Naha Loon.

2nd: Pichly Saal B To Tum Nahae They.

1st: Han,Bus Ussi Din Sy Saaf Rahny Ki Adat Parh Gai Hai.;)

1 Aadmi Doosre Aadmi Se :

"Bhai Ye Khushi Kia Hoti Hy ???"


Doosra Aadmi:


"Pata Nahi Bhai Meri Tou Jawani Main Hi shaadi Ho Gayi Thi ..."
Q:Why were hurricanes ussualy named after women?
A:Because when they arrive they are wet and wild, but when they go they take your house and the car.!
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
5 frogs r sitting on a log.
4 decide to jump off.
how many r left now?
.
.
.
.
.
.
.
.
there r still 5 left.
.
B''coz there''s a lot of difference between DECIDING & DOING !!!!!
''4u5 n2v n22 80v 3vn 2w 2v8n 92v8n 10u me 7km /......./ o/o/o/o/ nahi smajh // kio bat nahi aagay sand krdo qk tension lena ka nahi denay ka.,./ (no) ;''{morr}/ .,/.,(love).,/''
Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D