Memon ke ghar twins peda hue..

Memon ke ghar twins peda hue..
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
  

May, 20 2010     196 chars (2 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
1 Pathan roti k uppar roti rakh k kha raha tha

B.V boli: Khan saheb kia hoa?

Pathan: Tabiyat kharab hai
Doctor ne double
roti khaney ko
bola hai. . . . ;->
There Is One Thing That

Both Drunks And Geographers Agree Upon ...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

The Earth Spins Round And Round .... ;->
Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->
''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
''Ek Doctor Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Doctor Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-) jwan banda kadi pouul wi janda we ki banaya mere kagzan da yar pata karna''
brain ....to think abt u
eyes....to look at u
heart.... to luv u
legs... to walk with u
mouth ... to say i miss u
foot .... to kick u if u forget me
Mujh Me Aur Aap Me Smart Koun Hai??
Guess?...






Maine Guess Karne Ko Kaha....

Press Karne Ko Nahi.
man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->
I like to compare you with a nice cold glass of beer, beautiful colour, perfect taste, really perfect and when the glass is empty i just take the next one!