Memon ke ghar twins peda hue..

Memon ke ghar twins peda hue..
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
  

May, 20 2010     196 chars (2 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages

# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!
English sher by PAPPU:

Always dream to raise higher,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo0fer tu meri, main tera amplifier..... ;->
What do dentists call their x-rays?
?
?
?
?
?
?
?

?
?

?
?
?
?
Tooth Pics.
Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
Aik Sher Arz Kia Hy



Taaza Kalaam Hy Janab


Mulahiza Ho



Jee





Aik, Do, Teen, Char



Jee Janab



Dobara Irshad




Ahuun



Aik, Do,Teen,Char



"AA BAIL MUJHE MAAR."

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
The most important thing you fixed Was on your day of leisure
When you fixed your eyes on me That day I"ll always treasure
I love you
** Happy Anniversary ***
Pyarey Bhaiyya!!



27 October ko Hamara VaLima hai,
Zaroor ana..
Mere MoBiLe mein BaLance nahi hai..

Is Liye "UN" k MobiLe se MSG kr Rahi hoon.


Aap ki Behen

KATRINA KAIF......... ;->
NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->