"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

aik aurat jannat k farishtay se boli: mera nikah..
mere dunya wale shohar se karwa do
Farishta bola: nikah tu karwadon ..
pehlay koi maulvi tu jannat mai aye
If You Are Job Less ... !

Then

Scroll ... !!!













































Kerne Se Kuch Bhi Nahi Milega ... ;->

Lahore Mai Kuch Dair Pehle Operation Shuru ho Chuka hai:

Aap Logon se Request Hai, Plz Dua Kijiye


Khuda Jaane Ab Kya Hoga?


Ladka ya Ladki..!! :-)
A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
DoORse dekhA to sh3r khAdA thA

DoORse dekhA to sh3r khAdA thA
.
.
.
.
pAsS gAyA hi nAhi

tUjhme hiMmAt hAi tO tU jA k3 dikhA!!!
Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.
kissi din teri yadoon ko select karoon delete kar doon




ley das toon enu Computer samjheya wey
close ur eyes...

think abt ur self

ur face,

ur style,

ur nature,

ur looks,

now open ur eyes..

u hv jus spent half a minute watching a











horror movie!!!
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
once there was a crow,
nashe wich betha se oh,
usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
ik chidi rahi c ro,
crow ne ched diti c oh,
chidi de piyo ne fir kutteya crow,
crow sharminda gaya c ho,
hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- PEG LA KE KISI DE DHI BEHAN NU NAA CHEDO...


How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat