"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     3097 views       Funny

more Funny SMS Messages

" Aisi Konsi Jagha hai Jaha Mard or Auraat dono k baal "CRUELY" Hotye hain "


Kiya ??

Socho ??

Ek chance or lo ?

You dirty mind ...


ans: AFRICA


Who Let You Get On
The Horse ....
You Witch''s Child ... ???






Can''t Understand ... !!!







Its English Vrsion
Of Song





Tenu Ghori Kinney
Charhaya Bhootni K ;->
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)
Agar 5 minute mein tumhara koi bhi msg nahi aayato..
To

tO

to

aaj apni dosti khatam...

Aur

Kal sa phir shuru

Wife:Apna Bacha Ab Chalne Laga Hai
Husband: kab Se?
wife: 8 din Se.
Husband: Arre tum Ab bata Rahi Ho?
wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
Wife Came Home Wid a Goat .

Husband Asked: Ais Bhanis Ko Ghar Kyon Lai Ho ??

Wife : Dikhta nahi Bakri Hai

Husband: Bakri Se Hi Poch Raha Hon..
Where did love born ?


Guess . .


Simple


In CHINA!


Becoz it has no warranty.


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Yad aata hai mujhko tera bachpan ka zamana
Patli patli tangon par latka hua pakhana .
Wo behti naak ko hath say poonch kr gaal per lagana
Gali mein beth kr sare Muhalle ko Show dikhana,
Qamar say makhiyan uratay howay aawaz lagana,,,,,

Ammi dho day
Mere Sugar Se Mithay
Milk Se Goray
Aasman Se Oonchay
Samandar Se Gehre
Baraf Se Thanday
Aag Se Garam



Aur



Sab Se Be-Sharam Dost

Kabhi Tou Msg Kia Karo ;->
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!