"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     3093 views       Funny

more Funny SMS Messages

// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
dAd: eXam ki tAyAri hO gAyi puttAr ?

sOn: ji dAd, shOes kO pOlish kyA, peN mein iNk dALA, UnifOrm irON kiyA, skoOl bAg reAdy kiyaA

aAb sirF pAdnA baAki hAi..
Itni pyar bhari nazar se jo us ne dekha mujhe, dil to gaya hi gya,
;->



sath me 15 rupee wala samosa bi gir gaya
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''
You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
Ek ladka old man ko cycle ki takkar mar deta hai.

Old man ladke ko ek rupee de kar bola -




beta andhon ko paise dena punya ka kaam hota hai.
What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
teenage girl was on fone for 30 min b4 she hung up.

Father: that wus short, u should atleast talk 4 2 hrs, wut happened??
Girl replied: it wus wrong number.

Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;->
Hi, aap ki 1 Photo chahiye jaldi send karo kion ke 1 kitab chaph rahe hae us ke main page ke liye us kitab ka name hae




"Qabar ka Murda"