sach ka samna me mat jana

sach ka samna me mat jana


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3143 views       Funny

more Funny SMS Messages

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)


Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Mureedni:
peer Gi mujhy ilhaam sikhayain
Peer:
zra qareeb ao.

mureedni:
peer ji mujhay kiss to nahin karain gay?

Peer:
daikha tuje ilhaam hona shuru hogya hy,
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Police ne larka aur lrki ko motar cycle pe jatay rok kr pocha

Kya lagti hai yeh tmhari?

Lrka:Wesay to kuch nhi lagti,
Break lgaon to thori thori sath lgti Hai..
PLz Pray For Me






I just Got my MedicaL report My condition is
Very CriticaL







As Days r Passing i''m Becoming
More









CuTe

SMARTER

&

AttracTive

Its Not CurabLe. . . ;->
Mathematics And Women R D 2

Most Complicated Things In Dis World.

But,

Mathematics Atleast Has A Logic.
But Girls Dnt Have
|| Height Of Coincidence ||

Ek Larka Apni Girl Friend Ki Bhen Ke Sath Date Par Gaya ... Jiss Restaurant Mai Woh Gaya Samnay Auska Bhai Auski Girl Friend Ke Sath Betha Tha
What Is The Moral Of Movie
Om Shanti Om . . . ? ? ?

















Ek Chutki Sinduur Ki Qeemat . . .











Ramesh Nahi Janta . . . ;->
We Say We Luv Flowers,Yet We Pluck Dem.

We Say We Luv Trees,Yet We Cut Dem.

& We Still Wonder Y Sum R Afraid

Wen Dey R Told Dey R Luved
When one door closes, another door opens.
That's when you realize that
.
..
...
you bought a really bad 2nd hand car!
U know i saw sumone in a coffee shop

Really good lookin

Very SmartSo Delightful

More like a Celebrity

I walked nearer...

Damn !

THESE MIRRORS YAAR!