sach ka samna me mat jana

sach ka samna me mat jana


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3141 views       Funny

more Funny SMS Messages

Taliban: Hum Buht jald karachi arhe hai

MQM: Aslaha le lo

Awam: Rashan le kar rakh lo
Pathan: Istaqbal karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE:-)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon
Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
Jaise lohe ko loha kaatta hai,zehar ko zehar kaat ta hai, Heere ko keera kaat ta hai,Waise hiee ek din tumko kutta katega....
Sardar: i love u ka kya matlb ha?

Girl. Main tm se pyar krti hn.

Sardar:Aj kal ki lrkyan bari bsharam hn 1 baat ka mtlab poocha free he ho gayi..!
1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Wife: What is so interesting in me?




Husband: I dont know the meaning of interesting ;-
An Ideal Home Work Excuse . . .

Teacher : Where Is Ur HomeWork ? ? ?

Student: I Lost It Fighting This Kid Who Said:
"U Weren''t The Best Teacher In School" ;->
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
WIFE:main maeke ja rhi han,te tenu talak de notis bhej dewangi.
HUSBAND: ja ja aive mithian galan krke mainu khush karan
di koshish na kar
The Mark Of A
True M.B.A Is That


.


.


.


.


He Is Often Wrong

But

Seldom In Doubt ... ;->