sach ka samna me mat jana

sach ka samna me mat jana


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3164 views       Funny

more Funny SMS Messages

Husband:
aGAr mRe HaTh MeiN hUk0mAt h0 t0
MeIn MulK kI TAqdEEr bAdAL dUn gAa..!!;->

Wife:
Tm pHleY ApNi ShAlwAr BadaL L0
SuBhA se Ulti peHni huEy hEy:-P.....=p
Teacher: Beta Insan Ki Kitni Maa''ye Hoti Hain?

Student: 4

Teachr: Kon Kon C ........?

Student:
1 Wo Maa Jis Ne Paida Kia
1 Wo Maa Jis Ne Parhna Sikhaya
1 Hamari Dharti Maa,
Ar 1 Wo Jo Ammi Jaan Raat Ko Kehtin Hain,

"AY RAAT DE 2 VAJE KERI MAA DE NAAL GALAN KRNA PEYA AIN" ;->
Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
Kal agar me mar bhi jaon ae dost!! Gham na karna Aansu bhi na bahana Bus seedhay oper chale aana.Party karenge
on public demand releasing all over Pakistan

"The Return of Phoolan Devi"

Directed by: Condo Lisa Rice

Produced by: GHQ Rawalpindi

Script in: USA & UK

Actor: Musharraf

Actoress: Benazir

Supporting Actor: Maulana Diesel

Characterless Actors: Chaudharies

Dancer: Sherry Rehman

Action sound track by: MQM

Action sponsored by: Al-Qaeda
1st Frnd:Yar Wo Najoomi To Bra Pohncha Hoa Nikla

Us Ne Asad Se Kaha Tha K Us Ki Zindagi Mein Bray Utaar Cherhao Ayein Ge

Or Waqaee Wo Lift Operator Bn Gya He
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"
Faqat Is Dar Se Hum Ne Sona Chor Dia FARAZ,


K Hum So Gay To.











Bijli Chali Jaye Gi.
ONE DAY A MAN ASKED TO SARDAR "MR.SARDAR DOES ANY BIG AND GREAT POEPLE BORN IN YOUR COUNTRY. SARDAR:NO SIR ONLY SMALL BABIES
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''

1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?




































Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai