Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
  

May, 24 2010     186 chars (2 sms)     3094 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
Mainee tumhari yaadon mein..
ro ro ke tub bhar diye...
Aur tum itney be-wafa niklE,
k nahake chal diye!!!
Height oF Joke:
Gandhiji Joined Gym At D Age Of 18.
Sm1 Said:Wah Kya Body Hai!

Since Den He Stopped



Wearing Shirt!!
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
Shadi Me Munna Papa Se:
Papa Khana Kab Khaen Ge ?
Papa;Dear Dolha Dulhan Aayen Ge Unko Ye Peson Ka Lifafa Den Ge Phr
Khana Khaen Ge

Munnah: Bhaga Gaya Stage Ki Janib Doolhe Se Kehne Laga Ye Lo 1TT Rupe 2plate Biryani Or Salaad K Pese Kaat Lo... ;->
''Dream makes all things possible
Hope makes all things work
luv makes all thigs beutiful
smile makes all d abv so always BRUSH UR TEETH...!''
Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai.
Ek ladka ek ladki k saath baitha tha. 2nd day doosri ladki k saath deha gaya. 3rd day koi aur ladki thi. 4th day kisi nayi ladki ke saath tha
Moral: Ladkiyan badal jaati hain, ladke nahin badaltey
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Teacher: Translate into Urdu.

"She is Kidding"


Pathan: Woh Bachay Day Rahi Hai.