Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
  

May, 24 2010     186 chars (2 sms)     3086 views       Funny

more Funny SMS Messages

New About

" FARZANA"


In barishon se dosti achi nhe"FARZANA"

Bura hy zamana chalo shabash ghar ja k nhana... ;->
dAd: eXam ki tAyAri hO gAyi puttAr ?

sOn: ji dAd, shOes kO pOlish kyA, peN mein iNk dALA, UnifOrm irON kiyA, skoOl bAg reAdy kiyaA

aAb sirF pAdnA baAki hAi..
FIRST SIGHT

FiRsT NiTe, FiRsT SiGhT, I SaW, I KnEw, LoVe''s SwEEtEr ThAn MoUnTaiN DeW, A pRoMiSe I mAdE and'' WiLL kEEp, 2 LoVe YOU aLwAys~

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::


Teacher told all students
in a class to write an essay
on a cricket match.

All were busy writing except one Sardarji.
He wrote No match, due to rain!!!
aik waqat tha tumaray sms asiay


atay thay

jaisay kisi nay tumari khoprii pai

pestol rahki hoi hai



or tumsay sms karwa raha hai
?

?
?

?

?




mager ab lagta hai jaisay goli maar di hai
Teachr Ne SHRAB Ka Nuqsan Btany K Liye

1KEERA SHRAB Me Dala To Wo Mr Gia.

Teachr:"Ap Ne Kia Seeka?

Studnts:"SHRAB Peenay Se

PAIT K KEERAY Mar Jatay He"
A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
I like 3 things...

Pizza...

Pepsi...

& you...



Pizza to eat...


Pepsi to drink...



& you to clean the table.Hahaha.
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
Husband: Tumse Shaadi Karke Mujhe Ek Bahut Bada Faayda Hua Hai.

Wife: Woh Kya?

Husband: Mujhe Mere Gunaaho ki Saza Jeete-Jee Hi Mil Gayi!
Height Of Stupidity


“ Munnabhai: Ae circuit yeh kutte poonch kyun hilate hain?
Bole to Dog tail shaking WHY?

Circuit: Common sense hai bhai ab poonch kutte ko to nahi hila sakti hai
na.