Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
  

May, 24 2010     186 chars (2 sms)     3096 views       Funny

more Funny SMS Messages

(''.'')>
<\\
_/"\_

Na Eid Mubarak

Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak
Keeping A Place For Me
In Ur Heart Is Ok
But
Keeping A Place For Me
In Ur Mind
.
.
.
.
.
.
.
.
Mite B Dangerous



Coz Ppl Say . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I''m Mind Blowing . . . ;->
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
1 pthan 2nd pathan se puchta he k,
Yara kya tm ne generator me petrol ki jaga COCACOLA DALA HE?

2nd pathan;nhn yara

1st pthan:to yeh Brrrr Brrrr kyo krta he?
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
1 Job Offer Hai,


Sallery Rs 20000.


Kerni Hai Tu Reply Karo!


Zyada Mehnat Ka Kaam Nahi Hai,


Bus Samander Me Wiper Lagana Hai.
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009
What Has One Horn
And Gives Milk ... ???


?


?


?


?


?


?


?


?


?


Its A Milk Truck ... ;->
What if the I.T. industry starts producing movies?
Some Film titles may be like these:

· Login Karo Sajna
· Naukar PC Ka
· 1942 -- A Bug Story
· Kaho Na Virus Hai
· Crash Se Crash Tak
· Haan Meine Bhi Debug Kiya Hai
· Shaheed Hacker Singh
· Password De Ke Dekho
· Terminal Apna Login Parayi
· Mr. Network Lal
· PC Sajaake Rakhna
· Hackers'' Ka Raja Debuggers'' Ki Rani
· Kyonki Mein Debug Nahin Karta
· Phir Teri Java-scripting Yaad Aayi
· Meri Disc Tumhare Paas Hai . . . ;->
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''