Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
  

May, 24 2010     186 chars (2 sms)     3087 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Imagine world without girls
roads sunsan markets viran
na janu na jan
na koi girl friend k liye preshan
bas namaz & quran
&
sarey larke direct jannat ul maqam
Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->
Mujhy






Tum







Se






P....




Py....





Pya........





Pyaz(ONION) katwani hai omlete k liye..


kaat dogi na....
plz... ;->
42723958281956

Card ka number hai load kar k Miss Call De Do ...






Main ne bhi kar lia hai... ;->


Sardarji opens his lunch box
in the middle of the road….why ?

Just to confirm whether he is going
to or coming back from the office
You are a GHONCHU..

G-reat
H-ot
O-ne in million
N-aughty
C-ute
H-umble
U-nique



Zyada khush mat ho, hai to tu ghonchu hi na..
Boy: I''ll Climb The Taleest Mount, Swim The Deepest Ocean
Walk On Hot Coal Barefoot Just 4 U ...


Girl: So Sweet Can U Come To Meet Me ??

Boy: Not Now, Abhi Ammi Ghar Se Bahar Nahi Jane Dengi ...
Shahrukh Khan....Again Start Working On Om Shanti Om














Kyuki

Picture Abhi Baki Hai Dost.
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-
Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya