Dear jana Smile Never

Dear jana Smile Never
Dear jana
Smile Never
Speak Ever
Gum Sum Never
Share Ever
Hide Never
Care Ever
Left Never
Think me ever
Forget me Never
  

May, 24 2010     129 chars (1 sms)     3416 views       Funny

more Funny SMS Messages

School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!
''Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay

Socho Kyun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-''
after making saawariya, wat change did sanjay leela bhansali''s life go thru???



sOcho



cOme on ur close!!



yes!!
he is nOw knOwn as sAnjAy NEELA bhAnsAli!!
Laloo Invite Englishman 4 Lunch.

When Curd Served,Englishman Asks,What Dis?

He Explains
"Milk Sleeping In Nite,
Morning Become Tight"
A 60 years old bachelor advertises his Zaoorat-e-rishta
after 1 month he got a letter "mian sahib" is umar mein RISHTA nahi FARISHTA aata hay.


A Smart Lawyer Said:

I Learned Law So Well,
The Day I Graduated
I Sued My College,
Won The Case
And
Got My Tuition Fees
Back ... ;->
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
Choosing Career Is Like Choosing Wife

From 10 GirlFriends.
Even If U Pick Most Beautiful,
Most Intelligent,
Kindest Women,

There”s Still Pain Of Loosing 9
Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga