wife tum toh chaht

wife tum toh chaht

Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
  

May, 06 2010     138 chars (1 sms)     2125 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Women recall every outfit they have worn for the past two decades.

Men cannot remember what they were wearing yesterday without looking
on the floor next to the bed.
Wife: "1 More Word Frm U And Im Going Back To My Mothers Place."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband : Taxi
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
Warid paish krta hai pehli bar aapke Mobile mein nahati hui larki


Aaj thand boht hai,

LARKI kal nahaye gi




WARID we care
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
Apni saanson ko rok lijiye,


Dil ki dharkanon ko thaam lijiye,


Dil ki gaheraai se mera naam lijiye,


Bus ab normal ho jaiye aur apna kaam kijiye..
:-).
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
I need you....






I love u....




I can''t go anywhere without u...




....oh my lovely..



Shoes!
'''''''' ''''''''

__| | | |__
(___,_)(____,_)

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->