Remember !

Remember !
Remember !

Divorce is never a
solution
Try to stay away for
few years

If differences dtill
persist


Just



KILL YOUR WIFE

(Peer Asif Zardari) ;->
  

May, 14 2010     171 chars (2 sms)     2508 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Heer : Main Tumhare Ishq Main Barbaad Ho Gayi, Ruswa Ho Gayi...


Raanjha : To Main Kon Sa
UBL mein Manager Lag Gaya Hoon...


Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;'')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot
How True My Feelings Were I Found Out To Be
The Best Thing In My Life Was When You Married Me

Thank You My Loving Wife(Loving Husband),

For The Years We Share I Know One Thing For
Sure We Make A Wonderful Pair.
Pathan: Express kitne baje aati hy ?
TT: 9 Bajy
Pathan: Local?
TT: 1 Bajy
Pathan: Maal gari
TT: 12 Bajy

TT: Mgr jana kahan hy
Pathan: Patri Pe Susu Kerni Hy ;->
A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!


Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
Teacher:Whats ur name?
Boy:Tata Indicom
Techer:What can you read?
Boy:Hutch ka chota recharge sirf 10 rs me
Teacher:apki life ka kya hoga?
Boy:Spice hai to life hai
Teacher:Tum apni life mai karna kya chahte ho?
Boy:Kar lo dunia muthi me
teacher:Class se bahar chlay jao
Boy:Aisi aazadi aur kahaan?
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
SWEET POEM:

Eat With Butter,

Cut With Cutter,

When You Forget MeYou Will Definitely Fall In Gutter..:-)

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->

Jab Light Jati Hy Tou . .

Defence women says: Oh my God ! Hey Guards, Turn on the generator

Women of Gulshan say : Lo gai light UPS start hy koi chk karo

Kharadar women: Mariviya KESC wara kutay ja bacha heen hul shakoor maum-batti baar.... =P ;)