Q: Aik Over Mein Kitni

Q: Aik Over Mein Kitni
Q: Aik Over Mein Kitni Balls Phenki Jaati HaiN?
Kya Kaha..6?
Sorry Aik Over Mein Aik He Ball 6
Baar Phenki Jaati Hai.
Aaye Baray Cricket k Shoqeen ;->
  

May, 20 2010     160 chars (1 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages


Padhai sirf do wajah se hoti hai?
ek
shauk se
aur
ek khauf se
Shauk hume he nahi
aur
Khauf to hame
kisi ka bhi nahi he

To Jiyo bindas...
:D
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
Teacher :Tomorrow there will be a lecture on Sun.Everyone must attend it.
Raju:No ma''m! I will not be able to attend it.
Teacher :Why?
Raju:My mother will not allow me to go so farr !!
Dr 2 Lady: Tou Aap Ko Chlne Me Takleef Hoti Hy
Sans Phool Jati Hy , Acha Ye Btaiye Aap Ki Umr Ktni Hy?
Lady: Is Saal 30 Ki Ho Jaongi
Dr: Mtlb Yaadasht Bhi Khraab Hy ;->
1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->
H i g h
H e e l s
W e r e
I n v e n t e d
B y
A
W o m a n
W h o
H a d
B e e n
K i s s e d
O n
T h e
F o r e h e a d .. ;->


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
A boy n girl of 5 class asked teacher : Kiya chotay bachon ke bhi bachay hote hain ? ?
Teacher Said : Nahi kabhi nahi

Boy said to Girl : Aur tum aise hi darr rahi thi




hahahahahaahhaahhaahah
Raja Pervaiz Ashraf:
Yaar mujhey Mother''s Day pe koi Message nhi aaya?
Secretary: Sir, Pakistan me jub Light jati hai,
Log aap ki Maa ko hi yaad kertey hain :D
Just Say 3 Wordz & W¡N A Black Coat. .No Wait No Draw,
!


!


!


!


Go Musharaf Go


4 More Detail Visit Da
"Long March"