Sheikh Sb on death bed

Sheikh Sb on death bed
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     2957 views       Funny

more Funny SMS Messages

Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
Lady: Dr. Plz. call my husband inside

Dr:Trust me,main sharif aadmi hun
Lady:No Dr
ap ki Nurse bahar akeli hai aur mera husband sharif nahi hai... ;-)
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!
Din ko chain nahi,

raat ko aram nahi.

Jee na lage kahi,

E khuda kya yahi pyar hai ?

Arey Pagal..

yeh pyar nahi .....

Aajka 41 degree celcius temperature hai.


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->
Bantas advise:-
Dont carry umbrella during rain
Keep WHISPER on ur head
ye ghanto tak geelepan
ka ahsas nahi hone deta:D
Question : What is the full-form of Maths?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer : Mentally Affected Teachers Harassing Students.................. ;->
Lux
Sunsilk
Tulsi''
Bioaamla
Dalda
Mobillink
National food
Habib
Candyland
Walls
Ahmad fabric
Aur
Sultan banaspati
ki jaanibse aap ko

Durr Fittay Moou
2 Pathan Masjid Me
Namaz Parhne Aye
1st Pathan: Chalo
Shukar Hy Namaz
Nhi Nikli Agar Wazu
k Chakar Me Parte
Tou Namaz Nikal Jati ;)