Sheikh Sb on death bed

Sheikh Sb on death bed
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
  

May, 22 2010     157 chars (1 sms)     2971 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Charsi Qabrestan Me Chars Pi Raha Tha
Police Aagai
To Charsi Ny Chars Chopa Diya
Police:Kia Kar Rahy Ho
Charsi: Kuch Nahi Apny Walid K Liye Dua Kar Raha Hon
Police:Ye To Kisi Bachy Ka Qabar Hai,
Charsi: Mera Walid Sahab Bachpan Me Mar Gaya Tha... ;->

Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
Larki [Memon Larke Se] Aaj Mujhe Kisi Bhat Hii Expensive Jaga Ghuma Lao ....





















Memon Us Ko Petrol Pump Ghuma K Le Aaya ... ;->
I Accept

I Beleive

I Admit


I m "0" Zero

But This Is Not End

I Want Her

B''coz

Widout Her

I''m Incomplete

Her 0 = HER0



So Be Quick

Arrange
"HER" For Me ;->
Larkio Ki ada humain
pasand nai,

Larkio Se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid ha k MAMA chahiye,
Warna humain shaadi karna
pasand nai!


Sardar:Begum aaj chicken
bohut maze ki bani hai kia
koi khaas masala lagaya hai ?

Sardarni:Nahi bus zara murghi jal gai
thi wo main ne BURNOL laga di thi.
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki


Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!


Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->


Paki-Nursery Poem 2009

Baby Baby ...

Yes Mama !!



Eating Sugar ... ?



Are You KIDDING MAMA ... ? =P =D