santa 2 his wife

santa 2 his wife
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
  

May, 22 2010     191 chars (2 sms)     2484 views       Funny

more Funny SMS Messages



The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->
Ek Faqeer Bachi Se

ALLAH K Naam Par De Beta

Bachi
Main Beta Nahi Beti Hun

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Beti

Bachi
Mera Naam Nusrat Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat

Bachi
Mera Pora Naam: Nusrat Parveen Hai

Faqeer: ALLAH K Naam Par De Nusrat Parveen

Bachi: Ye Hui Na Baat
Ab Maaf Karo Baba
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->

Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Sardar Learning English, Introduces His family at a Party

Hi i''m Sardar,

This is my sardarni

He is My Kid

&

&

This Is My Kidney
ONCE PEOPLE TOLD ME LOVE IS TRUE,
I DIDNT B-LEAVE IT TILL I FOUND YU,
NOW DAT U GONE, IM GOING KRAYZIE,
I WISH U WUZ HERE N TELL ME "I LOVE BABY
JIN.Admi se

Kia huqum hai mere aaqa?


ADMI.Jin se bola


mujhe aik khubsorat larki chahiyeh

JIN.bola.
me kokaf ka jin hon koi
Girlz hostil ka princpal nahi.. :p
Pehli larki 100 wale card main set ho jati thi


Or ab 1000 wale card main b mushkil se maanti hy

FarQ Tou Para Hai

Jeenay Do Musharaf
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
BREAKING NEWS

KARACHI :
Liyari Me Pichly 10-12 Dino''n
Se Bharpur Jashan Ka Sama
Hy, Logo''n K Khna Hy k
Apna Makrani Bhai
U.S.A Ka Sadar Bana Hy.

VAJA OBAMA BALOCH... ;->


Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr
New style of proposing a girl.. "i hv spent many sleepless nights in ur Luv n i dont want my son 2 do d same 4 your daughter so lets make them brother n sister