A mother and son

A mother and son
A mother and son were doing dishes while the father and daughter were watching TV in the living room.
Suddenly, there was a loud crash of breaking plates, then complete silence.

The daughter turned to look at her father.
Daughter: It''s mummy!
Father: How do you know?
Daughter: She didn''t say anything ;->
  

May, 18 2010     318 chars (2 sms)     3533 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan To Imran Hashmi
Tum Buht Jhota Hai

Imran Hashmi : Kiun ?

Pathan : Kitni Baar Bola Aik Baar Aja Aja Aja Aaja
Hum Teen Baar Aya Par Tum Hum Ko Milta Na

TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Man:My wife is too good.
She can talk on any subject for hours
Friend:Ahh!!!My wife is better,
She does not even need a subject to talk
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
Dil k arman naliyoon mein beh ghaye,
tum jahan par they waheen par rah ghaye,

pyar k qisssey adhoorey reh ghaye,
us k ghar waley tujh ko changhard keh ghaye
Boy:Aisa krte hain experiment ke tor pr shadi krte hn agr hmne mahsus kia k hm se ghalti hogai ha to hm hansi khushi alg hojain ge

Grl:Or ghälti ko pale gä kon?
Teri Maa ki
Teri Behen ki
Tere BaaP ki
Tere Bhai ki
Tere pure khandan ki....










JAAN hy tu pagal !!
Apna khayal rakha kar ;-)
Rub se dua karte hain,K mere doston ko khushiyon ka sansar mile,Or jo muje sms nhi karte,Unhe apni girl friends se behno jesa pyar milay:-)
''Samandar k Kinare Baitha Hon FARAZ!

Kabhi na Kabhi to Leher Aaye Gi

Qismat Badle ya Na Badle

Kam az Kam

Chappal to Dhul Jayegi. :-)''
God thought that since
he couldnt b everywhere
he made a mother.

Then devil thought that
he couldnt be everywhere
he made a mother-in-law.
A young girl after her honeymoon
came fully exhausted and tired,

When her friends asked her what happened?

She replied :
When this 70 year old bastard told me
he has saved a lot from last 50 years,

“I thought It was MONEY”
Wedding nite:

Dulhan Sardar se,

aaj mujay itna khus kro
k ma sari zindgi yad
rakhon....







SArdar sari raat usay
gud gudi Krta raha...->