A mother and son

A mother and son
A mother and son were doing dishes while the father and daughter were watching TV in the living room.
Suddenly, there was a loud crash of breaking plates, then complete silence.

The daughter turned to look at her father.
Daughter: It''s mummy!
Father: How do you know?
Daughter: She didn''t say anything ;->
  

May, 18 2010     318 chars (2 sms)     3536 views       Funny

more Funny SMS Messages

After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
''How To Become a GENIUS?

*some text missing*

Find The Missing Text & Surely You Will Become a GENIUS. ;-''
Musharaf Teen (3) Cheezon Sy Buhut Parishan Hay.


No:1 Long March


No:2 Nawaz Sharif

And








So Simple

Apun K Sms Se !
Khamosh Palko''n Se Jb Aansu Bikhr Jate Hyn

Aap Kya Jano Aap Ktne Yaad Aate Hyn

Abhi Bhi Usi Mor Pe Kharey Hyn

Jahan Aap Ne Kaha Tehro

Hum Samosey Le Kr Aate Hyn .. ;->
Sher:Ladka Apni Dilruba Se Poochta Hai,

Kya Pyar Karna Paap Hai?

Ladke Ka Dost Uske Kaan Mein Bolta Hai

Abe Jaldi Bhaag Peeche Uska Baap Hai
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''
ORIGINAL DON:
DON ka intizar to 11 town k nazim kar rahy hain

magar DON se GATAR khulwana mushkil he nai namumkin b hai

Q K


DoN is waqt sms parh raha hai,
What Do U Call A Laughing MotorCycle. . . ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess Karo
Ez Hai
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
It''s Yamahahahaha. . . ;->
Dunya ka sab se Romentic Mulk kon sa hai??????
.
.
.
.
.
Pakistan Kyun?
?
?
kyun ka yahan har ghar me
rozana candle light dinner hoti hai.
thank you Wapda
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->