Ek aadmi k pas jin tha,

Ek aadmi k pas jin tha,
Ek aadmi k pas jin tha,
jin bola "Aaqa" mujhy koi huqm dain.
Aaqa replayed : Yaar mery ghar say Amrica tak aik Road banao.
Jin : Aaqa ye mushkil kaam hay, resty hain darya atye hain, pahar atye hain, jungal aty hain, abadiyan atye hain, samundar bhi ata hay, Bohat mushkil hay, kuch or huqam daein...
us bandy nay bohat soocha then he said Yaar meri B.V ko mera farmaberdaar bana day..
Jin foran bola "Road singal banani hay Dubble lane
  

May, 20 2010     442 chars (3 sms)     3400 views       Funny

more Funny SMS Messages

Fizaon k badalne ka intzar na kro,

Andhiyon k rukne ka intzar na kro

mobile uthao or mjy sms karo

har bar mere hi sms ka intezar na kro
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Arz kiya hai...

"Irshad..Irshad"


Zameen se uthi flak pe cha gaie''

Wah..Wah..

Zameen se uthi flak pe cha gaie''


Oye hoay ghar bhago yaro LIGHT aa gaie.
Ye sMs Sirf Aapko Khush Karnay k Liye Hai
Ye Aap k Pass Aaya To Mobile Ki Light On Hui, Wo Light Dekh k Aap Khush Honge k Chalo MULK Me Kahin To Light Hai . .


Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Meri Aankhon Ko Sapne Phir Dikha Gaya Koi,

Bujhti Sanson mein Mehak phir Jaga Gaya Koi,

Kya ye Such Much Pyaar hai..

Ya Phir se TOPI Pehna Gya Koi.
I''d Much Rather Be A Woman Than A Man.

Women Can Cry . . .

They Can Wear Cute Clothes . . .

And

They Are The First To Be Rescued Off Of Sinking Ships . . . ;->
Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
Dad to Son : “When I Beat U , How Do U Control Ur Anger

Son: “I Start Cleaning Toilet “

Dad: “How Does It Satisfies U?”

Son: “I Clean It Wid Ur Tooth Brush “ ;->
Two friends billooo & tillooo went to school for appearing in English exam ( 7th standard ) . They had crammed an essay of "MY BEST FRIEND". But unfortunately , in the question-paper it was written as......

Q: write an essay on "MY FATHER"in just 30-45 words .

So billooo was utterly confused & nervous... what to do !!!

Tillooo gave an idea . . . . just write the essay My best friend & just keep on replacing the word friend with the father.....

So this was how billooo & tillooo wrote the essay "MY FATHER"......

Fathers & fathers are everywhere , but good fathers are very rare . I have so many fathers , but my best father is pyarelal. He is my neighbour. He often comes to my home & my mother likes him very much....
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
A
B
C
D
E
F
G











Tumhara dimagh bilkul b kaam nahee karta, kal b pardhaya tha aur dekho aaj phir pardhana pard raha hai..