Apny Waado Ko

Apny Waado Ko
Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
  

May, 14 2010     110 chars (1 sms)     3262 views       Funny

more Funny SMS Messages

IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Man In Restaurant Sees A Woman Sitting.
Man Asks Politely:Is This Seat Empty?

Woman(Furiously):Yes! And Once You Sit On It, My Seat Would Also Be Empty!
''Hari Hari Ghaas Per Ghadey Ghaas Cher Rahae HeN




Wah Wah Wah Wah Wah Wah ......



Shero Shairi Aati Nahi Ham Sei Shairi Ker Rahae Hen............''
Tere Naal Dosti Aakhri Sah Tak Nibawange

Tere Pairan Thalle Assi Ta Talliyaan Tikaawange

Jado Marzi Parakh Lai Mere Dosti Nu

Teri Mashook Assi Phasavange. . . ;->
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->

Indian Cricket Team
AUR
Toilet mai
Kya similarity Hai ?

?

Nahi Pata

?

Socho?

Think

?

Simple Yaar
?
"Dhoni" Yaha Bhi hai
aur
"Dhoni" Vaha Bhi Hai.
Sardar 2 friend: Guess how many
coins I have in my pocket?
Friend:If I guess right, u give me 1?
Sardar:Oji, I will give both of them


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.