Apny Waado Ko

Apny Waado Ko
Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
  

May, 14 2010     110 chars (1 sms)     3272 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maine apny ghar walo ko samjha diya hai,wo sub maan gaye hai Tum b apny ghar walo ko bata do,
wo b maan jaiye gy

K


Shan baryani k sath qorma masala Free hai.
APKI BATAIN...




APKI BOLI...




APKA STYLE...




APKA CHALNA...




APKI SMILE...





APKA SHARMANA...





APKI ADAA...





.........UUUFFFFFF ALLAH..........





KOI AIK CHIZ THU THIK HO...
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''


Yunhi mazaq mazaq main hm ganjey ho gae faraz!


Najaney kon hamarey
shampoo main veet daal gaya...= p ;->
Student To teacher : Kia Ye Sahi hai K Bache Qaum Ka Sarmaya Aur Qaum Ka Mstaqbil hain....???

Teacher:Haan Bilkul....

Student: Tou Phir Hukumat Is K Izaafe Se Pareshaan Kion Hai.... ??? ;->
Catch her by her waist…
Bring her home..
Keep ur hand on her neck
Put ur lips on her lips
& have a …
…nice drink…PEPSI
Zara sochoo .. agar SMS recieve karne k paise lagte to kaya hota??
to ..Aap jaise log mera khoon karne ka plan bana chuke hote !!
Ab Pesh Hai BUSH..

Joota Munh Par Nahi Laga To Kya Huwa BUSH..

Jurrat Dekh Ke Ik Jawan Ki,

Saare Musalman Huwe Hain Khush.. :p :d :-)
''Maa ne kaha HAVELI chhor do,

Paro ne kaha DAARO chhor do,

Andhay ne kaha mujhe SARAK k us PAAR chhor do.

Ek din aayega, Jab GirlFriend ke bachey kahengey:
Mamu Zara School Chhor do.''


ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)



What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :->
A MQM boy & MMA girl fall in love,MQM Boy say "Marjaunga Tere Khatir=Jiye Mahajir Jiye Mahajir".. :->MMA Girl say''s Mujay Bhi Tumse Pyar Hay, Bus Aik Mushkil Dushwar Hay. Jo America Ka Yaar Hay Wo Ummat Ka Gaddaar Hay.. :->