Apny Waado Ko

Apny Waado Ko
Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
  

May, 14 2010     110 chars (1 sms)     3247 views       Funny

more Funny SMS Messages

3 Sardars talking about Aids1) Mai to condom k bina karta nahi.2) Mai to ungali me bhi condom pehenta hu.3) Mai to bilkul risk nahi leta Parosi se karwata hoon.
Bazar wali nazuk si

office wali naram naram

mohalay wali patli si

hotel wali Chikni chikni

ghar wali garma garam

wese aap kahan ki ROTI pasand kartay hein?
Karachi main birdflu ki waja se 3 lakh murghiya qatal ki gayi..

Murghiyo ka naya naara "Tum kitni murghiyan maaroge?

Har anday se murghi niklegi . . . ;->
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
B.B Ne 1 Kutta Pala
Moti Moti Ankhon Wala
Lmbi lmbi Munchon Wala
Mehlon Men Wo Rhta Tha
EnGlish Wine Peeta Tha
Khata Tha Wo Sonf Spari
Nam Tha Uska

Asif Zrdari
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
Happy Anniversary And May Your Marriage Be
Blessed With Love,


Joy And Companionship For All The Years Of

Your Lives!
efore the clock strikes twelve let me take the opportunity to let you know that you have grown a year more...
Happy birthday…
'''' OYE ''''















































'''' HOYE '''' ;-
GHAREEB AADMI AIK KAAM DIL KHOL KE KARTA HAI SOCHO KIA??

!

!

!

3 Rupay may un limited sms ... =P
After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)