Three patients in a mental

Three patients in a mental
Three patients in a mental institution prepare for an examination given by the head psychiatrist.
If the patients pass the exam, they will be free to leave the hospital. However, if they fail, the institution will detain them for seven years.
The doctor takes the three patients to the top of a diving board overlooking an empty swimming pool, and asks the first patient to jump.
The first patient jumps head first into the pool and breaks both arms.
Then the second patient jumps and breaks both legs.
The third patient looks over the side and refuses to jump.
"Congratulations! You''re a free man. Just tell me why didn''t you jump?" asked the doctor.
To which the third patient answered, "Well Doc, I can''t swim!"
  

May, 21 2010     725 chars (5 sms)     3511 views       Funny

more Funny SMS Messages

''OPEN WITH
LOVE
,,,,,/////////-\\\\\\\\,,,,,,,,,,


KUCH KEHNA HAI,,,,


TUM SE,,,,,,,,,,,


WOHI BAAT JO DIL KO CHOO JAYE......


BAS WOHI


3 LAFAZ!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
INSAN BAN JA !


Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
Zardari Ab Chup Ka Roza Rakhain ge
Or Kabhi Nahi Bolein ge,

kyun K Zardari Ne Suna Hai,

"khatay Huay Bolna Nahi Chahiay"
Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
a boy in love with a girl, continue to be in love with her and a girl
in love with a boy, continue to be in love with him, untill on unless
any external agent(brother or father of the gal) comes into play and
break the legs of the boy
Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!

Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
Jealous HUsband : Aj Tak Tum Kitne Logo K Sath Soi Ho?

Wife: Sach Boloon to Sirf Ap Ke Sath Hi soi hoon.
Baki Sabhi Ke Sath Sari Sari raat Jagi Hoon


A WISE MAN
Washes His Hand
After He PEES

But

A WISER MAN
Doesn''t PEE
On His Hand ... ;->
Is dil mein yaadon ke mele hain, tum bin bahut akele hain, sab kuch chodke tume SMS kar rele hain, dekho hum kitne wele hain.


1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.